ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Кримські ЗМІ більшість політичної агітації маркували

05.10.2010, 00:10

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 31 жовтня здійснювала моніторинг кримських газет  «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская»,  «События», «Голос Крыма», «Севастопольская газета», «Крымская газета».

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила у вище перелічених газетах:

10 матеріалів -  реклама без належного маркування;

75 -  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами.

Назва видання

Кількість замовних матеріалів

Немарковані (джинса)

Умовно

марковані

Всього

Комерційні

Політичні

Всього

«Голос Крыма»

2

0

2

0

2

«Крымская газета»

4

9

13

0

13

«Крымская правда»

4

1

5

6

11

«Крымское время»

2

14

16

1

17

«Первая крымская»

2

  9

11

0

11

«Севастопольская газета»

4

  1

 5

0

 5

«События»

10

 13

23

3

26

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «События».

Серед замовників  реклами лідирують:

Політична «джинса»:

Партія регіонів –  16 матеріал

«Союз» - 10 матеріалів;

Комерційної реклами більше всіх замовляли  банки.

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:

Під час виборчої кампанії всі політичні сили активно розміщали агітаційні матеріали в друкованих ЗМІ: у щотижневиках політична агітація займала 1/4 номери ("Перша кримська", "Події"), ½ номера ("Голос Криму"). Більшість агітаційних матеріалів була маркована. Немаркована політична реклама подавалася у вигляді листів читачів ("Кримський час", "Кримська газета"), у яких вони висловлювали подяку депутатові або кандидатові в депутати ("Події"). В "Кримському часі" такі матеріали містилися під рубрикою "Кримчанам на замітку". В останні тижні виборчої кампанії з'явилися публікації, що містять негативну оцінку конкурентів., так званий "чорний піар". Особливо багато таких матеріалів було в газеті "Події" - 6. Часто не маркуються блоки комерційної реклами, навіть якщо вони розташовуються на першій сторінці ("Кримська правда").
У період виборчої кампанії вся реклама - політична й комерційна - чітко маркувалася в газеті "Голос Криму".

Liked the article?
Help us be even more cool!