Кримські ЗМІ більшість політичної агітації маркували
Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 31 жовтня здійснювала моніторинг кримських газет «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская», «События», «Голос Крыма», «Севастопольская газета», «Крымская газета».
Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила у вище перелічених газетах:
10 матеріалів - реклама без належного маркування;
75 - матеріалів, що відносяться до прихованої реклами.
Назва видання | Кількість замовних матеріалів | ||||
Немарковані (джинса) | Умовно марковані | Всього | |||
Комерційні | Політичні | Всього | |||
«Голос Крыма» | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 |
«Крымская газета» | 4 | 9 | 13 | 0 | 13 |
«Крымская правда» | 4 | 1 | 5 | 6 | 11 |
«Крымское время» | 2 | 14 | 16 | 1 | 17 |
«Первая крымская» | 2 | 9 | 11 | 0 | 11 |
«Севастопольская газета» | 4 | 1 | 5 | 0 | 5 |
«События» | 10 | 13 | 23 | 3 | 26 |
Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «События».
Серед замовників реклами лідирують:
Політична «джинса»:
Партія регіонів – 16 матеріал
«Союз» - 10 матеріалів;
Комерційної реклами більше всіх замовляли банки.
Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:
Під час виборчої кампанії всі політичні сили активно розміщали агітаційні матеріали в друкованих ЗМІ: у щотижневиках політична агітація займала 1/4 номери ("Перша кримська", "Події"), ½ номера ("Голос Криму"). Більшість агітаційних матеріалів була маркована. Немаркована політична реклама подавалася у вигляді листів читачів ("Кримський час", "Кримська газета"), у яких вони висловлювали подяку депутатові або кандидатові в депутати ("Події"). В "Кримському часі" такі матеріали містилися під рубрикою "Кримчанам на замітку". В останні тижні виборчої кампанії з'явилися публікації, що містять негативну оцінку конкурентів., так званий "чорний піар". Особливо багато таких матеріалів було в газеті "Події" - 6. Часто не маркуються блоки комерційної реклами, навіть якщо вони розташовуються на першій сторінці ("Кримська правда").
У період виборчої кампанії вся реклама - політична й комерційна - чітко маркувалася в газеті "Голос Криму".
Help us be even more cool!