ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Кількість замовних матеріалів на Тернопільщині обумовлена місцевими виборами

05.02.2009, 00:00
Тернопільщина стала лідером за кількістю матеріалів надрукованих з порушенням журналістських стандартів. Експерти виявили в Тернопільських ЗМІ 44 сумнівних матеріали, для порівняння у Хмельницькій області лише 1 і в Івано-Франківській теж 1.Такі результати моніторинга Тернопільської міської  громадської організації «Студія журналістики «Кореспондент» проведеного терміном з 1.02 по 28.02.2009 р.

Експерти:

- Тетяна Тарасенко, голова Тернопільського прес-клубу;

- Олег Удич, прес-секретар Тернопільської міської ради;

- Ігор Качмарський, політолог

визначили                                                                                                                                                

46 матеріалів опубліковано з порушенням журналістських стандартів.

Найбільшими покупцями інформації без грифу «реклама» були:

У Івано-Франківську:

- газета «Західний кур’єр» - 1;

- газета «Галицький кореспондент» - 0;

- cайт www.piar.org.ua – 0;

- газета «Галичина» - 0;

- газета «Репортер» - 0;

 У Хмельницькому:

- «Моя газета» - 1;

- газета «Подільські вісті» - 0;

- газета «ВСІМ» - 0;

- газета «Подільський кур’єр» - 0.

У Тернополі:

- газета «Вільне життя» (головний редактор Петро Федоришин) - 19;

- «Нова Тернопільська газета» (головний редактор Микола Мартинчук) - 19;

- газета «Місто» (головний редактор Оксана Яциковська) - 6;

- газета «20 хвилин» - 0;

- газета «Номер один» - 0;

 Аналіз і тенденції:

«Домінує політична присутність з огляду на локальні вибори на Тернопільщині (аналіз списків, передвиборчих програм, звітів про зроблене. В той же час є, на мою думку, політична інформація, яка не є замовною». (Олег Удич).

«Як і очікувалося, напередодні виборів до Тернопільської обласної ради зросла кількість замовних матеріалів. Однак у більшості вони відображають точку зору тієї чи іншої політичної сили, що є важливим для виборців» (Тетяна Тарасенко).

«Політичні матеріали стають все професійніше підготовлені. Інколи їх замовність визначається хіба по тому, що вони ідентичні у кількох виданнях, хоча і в цьому випадку замовники намагаються урізноманітнити їх за допомогою різних заголовків та фотоілюстрацій.» (Ігор Качмарський).

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!