Кількість замовних матеріалів на Тернопільщині обумовлена місцевими виборами
Експерти:
- Тетяна Тарасенко, голова Тернопільського прес-клубу;
- Олег Удич, прес-секретар Тернопільської міської ради;
- Ігор Качмарський, політолог
визначили
46 матеріалів опубліковано з порушенням журналістських стандартів.
Найбільшими покупцями інформації без грифу «реклама» були:
У Івано-Франківську:
- газета «Західний кур’єр» - 1;
- газета «Галицький кореспондент» - 0;
- cайт www.piar.org.ua – 0;
- газета «Галичина» - 0;
- газета «Репортер» - 0;
У Хмельницькому:
- «Моя газета» - 1;
- газета «Подільські вісті» - 0;
- газета «ВСІМ» - 0;
- газета «Подільський кур’єр» - 0.
У Тернополі:
- газета «Вільне життя» (головний редактор Петро Федоришин) - 19;
- «Нова Тернопільська газета» (головний редактор Микола Мартинчук) - 19;
- газета «Місто» (головний редактор Оксана Яциковська) - 6;
- газета «20 хвилин» - 0;
- газета «Номер один» - 0;
Аналіз і тенденції:
«Домінує політична присутність з огляду на локальні вибори на Тернопільщині (аналіз списків, передвиборчих програм, звітів про зроблене. В той же час є, на мою думку, політична інформація, яка не є замовною». (Олег Удич).
«Як і очікувалося, напередодні виборів до Тернопільської обласної ради зросла кількість замовних матеріалів. Однак у більшості вони відображають точку зору тієї чи іншої політичної сили, що є важливим для виборців» (Тетяна Тарасенко).
«Політичні матеріали стають все професійніше підготовлені. Інколи їх замовність визначається хіба по тому, що вони ідентичні у кількох виданнях, хоча і в цьому випадку замовники намагаються урізноманітнити їх за допомогою різних заголовків та фотоілюстрацій.» (Ігор Качмарський).
Help us be even more cool!