ЖУРНАЛІСТСЬКІ СТАНДАРТИ: СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
ЩОБ НЕ ПУДРИЛИ МОЗОК - КОРИСТУЙСЯ НИМ
Від початку грудня в Інтернеті та на відео-екранах у Києві, Львові, Сімферополі, Рівному та Донецьку з'явився перший ролик в рамках інформаційної кампанії з медіа-грамотності «Розум проти медіа-маніпуляції». Ролик під назвою «Щоб не пудрили мозок -- користуйся ним» має на меті привернути увагу пересічних читачів, слухачів та глядачів до того, що інформацію зі ЗМІ треба сприймати критично й осмислено.
У Києві ролик можна побачити на відео-бордах в центрі міста, а також на екранах на всіх станціях метро. В інших регіонах ролики розміщені на відеобордах, екранах в супермаркетах, кафе, кінотеатрах.
НА КОЖЕН ФАКТ Є Й ІНША ДУМКА!
Другий ролик в рамках інформаційної кампанії з медіа-грамотності "Розум проти медіа-маніпуляції" під назвою "На кожен факт є й інша думка!". Від сьогодні цей ролик можна побачити в Інтернеті та на відео-екранах у Києві, Львові, Сімферополі, Рівному та Донецьку. Два ролики "Щоб не пудрили мозок -- користуйся ним" та "На кожен факт є й інша думка!" мають на меті привернути увагу пересічних читачів, слухачів та глядачів до того, що інформацію зі ЗМІ треба сприймати критично й осмислено.
ВІДДІЛЯЙ ФАКТИ ВІД ОЦІНОК ЖУРНАЛІСТА!
Третій ролик в рамках інформаційної кампанії з медіа-грамотності "Розум проти медіа-маніпуляції" під назвою "Відділяй факти від оцінок журналіста!". Ролики створені в рамках проекту мають на меті привернути увагу пересічних читачів, слухачів та глядачів до того, що інформацію зі ЗМІ треба сприймати критично й осмислено.
Інститут масової інформації
Help us be even more cool!