ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

ЖУРНАЛІСТСЬКІ СТАНДАРТИ: СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА

11.06.2010, 00:00

ЩОБ НЕ ПУДРИЛИ МОЗОК - КОРИСТУЙСЯ НИМ

Від початку грудня в Інтернеті та на відео-екранах у Києві, Львові, Сімферополі, Рівному та Донецьку з'явився перший ролик в рамках інформаційної кампанії з медіа-грамотності «Розум проти медіа-маніпуляції». Ролик під назвою «Щоб не пудрили мозок -- користуйся ним» має на меті привернути увагу пересічних читачів, слухачів та глядачів до того, що інформацію зі ЗМІ треба сприймати критично й осмислено.

У Києві ролик можна побачити на відео-бордах в центрі міста, а також на екранах на всіх станціях метро. В інших регіонах ролики розміщені на відеобордах, екранах в супермаркетах, кафе, кінотеатрах.

 

НА КОЖЕН ФАКТ Є Й ІНША ДУМКА!

Другий ролик в рамках інформаційної кампанії з медіа-грамотності "Розум проти медіа-маніпуляції" під назвою "На кожен факт є й інша думка!". Від сьогодні цей ролик можна побачити в Інтернеті та на відео-екранах у Києві, Львові, Сімферополі, Рівному та Донецьку. Два ролики "Щоб не пудрили мозок -- користуйся ним" та "На кожен факт є й інша думка!" мають на меті привернути увагу пересічних читачів, слухачів та глядачів до того, що інформацію зі ЗМІ треба сприймати критично й осмислено.

 

ВІДДІЛЯЙ ФАКТИ ВІД ОЦІНОК ЖУРНАЛІСТА!

Третій ролик в рамках інформаційної кампанії з медіа-грамотності "Розум проти медіа-маніпуляції" під назвою "Відділяй факти від оцінок журналіста!". Ролики створені в рамках проекту мають на меті привернути увагу пересічних читачів, слухачів та глядачів до того, що інформацію зі ЗМІ треба сприймати критично й осмислено.

 

 

 Інститут масової інформації

Liked the article?
Help us be even more cool!