ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Газета «Крымское время» лідер по розміщенню сумнівних матеріалів в Криму

05.12.2009, 00:20
161 сумнівних матеріалів, що містили в собі ознаки прихованої реклами виявили кримські експерти у грудні 2009 року. Такі результати моніторингу проведеного громадською організацією «Інформаційний прес-центр» з 1 по 31 грудня .

 

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила: матеріалів у вищеперелічених газетах:

12-  реклама без належної маркування;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами – 161 .

Інформація без грифу «реклама» (або нечітко маркована) була у газетах:

«Кафа» - 0

«Крымская газета» - 31

«Крымская правда» - 16 ( 4 – нечітко марковани)

«Крымское время» - 49 (2 - нечітко марковани)

«Первая крымская» - 34

«События»» - 39  (5 -нечітко марковани)

«Голос Крыма» - 4 (1 -нечітко маркована)

 політичної «джинси» без маркування – 132

комерційної «джинси» без маркування –  29

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 8

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 4 .

 Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское время».

 Серед замовників реклами лідерують:

 Політична «джинса»:

C.Тігіпко - 15 матеріалів

Ю.Тімошенко – 19 матеріалів

В.Янукович – 14 матеріалів.

В.Литвін – 14 матеріалів

Партия «Союз» – 11 матеріалів

Комерційної реклами більше всіх замовляли оператори мобільного зв'язку и БАДів.

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:

різке збільшення кількості немаркованої політичної реклами: 140 матеріалів з 173, що пояснюється в першу чергу наближенням дня виборів. При цьому політична реклама маскується під актуальні матеріали й подається під рубриками "Дзвоните", "Позиція", "Особистість", "З перших вуст" і т.д. Застосовуються також маніпулятивні технології по використанню рейтингів на користь того або іншого кандидата. Наприклад, публікації рейтингів на користь С. Тігіпко й В. Литвина.
Крім цього, збільшилася кількість матеріалів, у яких дається негативний образ того або іншого кандидата. Нерідко застосовується й відповідна рубрика - "Зворотна сторона Місяця", "Диявол відкривається в деталях". З 38 матеріалів, відзначених експертами, 34 проти В. Януковича: 13 матеріалів у газеті "Крымское время", 17 у газеті "СобЫтия" і 4 у газеті "Первая крымская".
Новинкою цього місяця в подачі матеріалів про політиків стали "побутові замальовки" на тему президентських виборів, де пенсіонери міркують про те, який з кандидатів буде краще опікуватися про країну й народ. Крім цього, у газетах з'явилися передруки з партійних сайтів, а також інтерв'ю з керівниками виборчих штабів. Разом з тим було відзначено, що крім схованої політичної реклами кандидатів у Президенти, з'явилася реклама до виборів у місцеві ради.
А от число немаркованої комерційної реклами різко знизилося, причому у всіх виданнях. У газеті "Крымская правда" комерційна реклама як і раніше маркірується нечітко.
Експерти також відзначили вплив результатів моніторингу на роботу досліджуваних видань. Так, значно скоротилося число немаркованої реклами в газеті "Крымская газета", почали маркірувати рекламні матеріали в газеті "СобЫтия". У них нарешті з'явилися рубрики: "На правах реклами", "Політична реклама".
І , як і колись, експерти відзначають чітке дотримання стандартів при публікації рекламних матеріалів у газеті "Кафа", де не тільки тексти маркуються належним чином, але навіть блокова реклама подається під рубрикою: "На правах реклами"

Liked the article?
Help us be even more cool!