Аналітичне дослідження: соціальна реклама в Україні
22 червня Інститут масової інформації та Центр громадянського представництва “Життя” оприлюднили аналітичну записку “Соціальна реклама: законодавче регулювання та практики використання у сфері просування здорового способу життя та профілактики вживання тютюну зокрема”.
Мета цієї роботи — визначити потреби змін, які б сприяли широкому застосуванню інструментів соціальної реклами.
Моніторинг ІМІ показав, що соціальна реклама у сфері громадського здоров’я становить всього 7% від загальної кількості соцреклами на телебаченні та 10% на зовнішніх носіях у Києві. Втім, експерти виявили, що майже п’ята частина соціальної реклами — насправді прихована політична.
Також експерти встановили, що законодавче регулювання соціальної реклами є недосконалим. Це спричиняє як зловживання у формі політичної (псевдосоціальної) реклами, так і нестачу ресурсів та відсутність відповідальних для створення такої реклами, наприклад у сфері інформування про шкоду куріння та зловживання алкоголем.
Детальніше з дослідженням можна ознайомитися за посиланням: http://imi.org.ua/wp-content/uploads/2018/06/AnZap-final.pdf
Help us be even more cool!