Соцмережі та запорізькі політики: сім’я, робота, Бог
Поки за допомогою соціальних мереж в світі, включаючи Україну, відбуваються революції, які змінюють світ назавжди, запорізькі політики та чиновники по-своєму освоюють нові прогресивні сервіси: без різких рухів і яскравих змін. Які вони, серйозні та наділені соціальним статусом, тут, у світі сучасних інформаційних просторів?
Ми продивилися близько трьох десятків акаунтів персоналій, що тим чи іншим чином впливають на життя міста: керівників області та міста, очільників політичних фракцій в радах, просто відомих людей. Ми знайшли їх у Facebook, VK, Twitter, Однокласники, і навіть додатку для знайомств Tinder.
В цей, дещо суб’єктивний, огляд увійшли найбільш, з нашої точки зору, яскраві або ніякі приклади того, як місцеві чиновники та депутати бачать себе крізь призму різних соцмереж. Тож, взявши за основу сторінки в Facebook, почнемо з найголовніших і найулюбленіших, чий соціально-мережевий імідж бере за живе.
Керівник Запорізької ОДА Костянтин Бриль: бо один у полі воїн
У очільника області на 1 серпня було 3811 підписників. Активність на сторінці – тільки за минулий тиждень (кінець липня) – більше 10 постів. Висвітлюється кожен крок голови облдержадміністрації у сферах роботи та особистих досягнень. Майже завжди – купа фото, де губернатор в центрі уваги.
Головна відмінність від більшості сторінок колег: не любить (?) викладати фото з собою. Тільки якщо дає інтерв’ю, може здатися і зробити це.
Інші соцмережі: Instagram.
Геннадій Фукс з обласної фракції «Батьківщина» - політик старої формації з великою історією за плечима. В Facebook у нього 4 324 друзів. На фото - він, знову він з шахами, робота, яхта-море та пара сімейних фото. Сторінка створює імідж надійного політика, стратега, аналітика. В постах ворогів, як таких, не виділяє. Іноді «дістається» міськраді чи меру Буряку. Він активно спілкується з коментаторами і тільки іноді репостить щось зі сторінки партії «Батьківщина».
Інші соцмережі: «Одноклассники» (заходив 18 червня 2017 року).
Дмитро Сєрий, позафракційний депутат Запорізької міськради. Його сторінка в Facebook - свого роду диспетчерська з приводу лічильників «Запоріжгазу». Я-концепція: переможець, але скромний, той, хто завжди допоможе вирішити проблему з «Запоріжгазом».
***
Отже, чи розуміють самі чиновники та депутати як вони виглядають в соцмережах, - питання відкрите, тим не менш їх активна діяльність в мережі – постійна радість для журналістів. Тож, продовжуйте рух, шановні.
Наталія Виговська, регіональна представниця ІМІ у Запоріжжі, для сайту 061.ua
Матеріал підготовано в рамках Українського медійного проекту (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією «Інтерньюс» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)
Help us be even more cool!