ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Миколаївські онлайн-медіа у фейсбуці: кримінальні хроніки та коронавірусна статистика

Лише третина новин у миколаївських онлайн-ЗМІ публікується на їхніх сторінках у фейсбуці. Переважно це публікації на соціальну, кримінальну чи політичну тематику.

Такими є результати моніторингу ІМІ, що проводився з 10 до 16 серпня включно. Метою моніторингу було дослідити, як і який контент публікують онлайн-медіа Миколаєва на своїх сторінках у фейсбуці, чи публікується там джинса, проаналізувати, яка реклама розміщується на сторінках медіа в соціальній мережі.

Досліджувалися сторінки в мережі "Фейсбук" п’яти миколаївських онлайн-ЗМІ: "Преступности.НЕТ" (https://news.pn/ru/), "Новости-N" (https://novosti-n.org), "Мой город" (Mycity.mk.ua), "Інше.TV" (https://inshe.tv), 0512 (0512.com.ua). 

Методологія дослідження охоплювала аналіз кількості публікацій у соціальних мережах, теми таких публікацій та визначення матеріалів з ознаками реклами.

Найбільшу кількість підписників у фейсбуці через ЗМІ, що входили до моніторингу, має сайт "Преступности.НЕТ" – 44 тисячі фоловерів. Сайт "0512" має в соцмережі майже 14 тисяч підписників. Вісім тисяч підписників у фейсбуку має видання "Новости-N", на сайт "Мой город" підписано близько 7 тисяч людей. Найменше підписників у фейсбуку у видання "Інше.TV" – 1,7 тисячі.

За час моніторингу в стрічках новин миколаївських онлайн-ЗМІ було опубліковано 1628 новин. За цей самий період на їхніх сторінках у фейсбуку з’явилося 443 повідомлення (27% загальної кількості новин у ЗМІ). Найбільшу кількість новин опубліковано на сторінці видання "Інше.TV" – 147 (31,5% загальної кількості публікацій у стрічці новин видання). Найменше контенту в соціальній мережі за період моніторингу розмістив сайт "Мой город" – 34 (15,5% кількості публікацій на сайті). 

Миколаївські медіа в соцмережах переважно публікують статистику захворюваності на коронавірус, іншу соціальну тематику (29,6%), пишуть про ДТП, різні кримінальні новини, надзвичайні ситуації (24% загальної кількості публікацій у фейсбуці) та політичні новини. Зокрема, популярною була тема виборів та протестів у Білорусі (18,5%).

Найбільшу кількість публікацій на соціальну тематику, 38 (8,5% загальної кількості матеріалів у соцмережі), розмістило видання "0512", найменше – сайт "Новости-N" (11, або 2,5% загальної кількості публікацій у соцмережі). Найбільше новин стосовно надзвичайних подій через соцмережу поширило видання "Преступности.НЕТ" – 51 публікація (11,5% загальної кількості повідомлень у фейсбуку за час моніторингу).  

Лише чотири (0,9% загальної кількості публікацій у фейсбуку) "кримінальні" матеріали опублікувало видання "Мой город" на своїй сторінці у фейсбуці. Сайт "Інше.TV" опублікував у соцмережі 27 (6%) таких публікацій, "Новости-N" – 17 (3,8%), а 0512 – вісім (1,8%).

Видання "Інше.TV", своєю чергою, стало лідером серед миколаївських медіа за кількістю публікацій матеріалів про політику. Варто зазначити, що значну кількість таких публікацій у соцмережі видання становили новини про протести в Білорусі, пов’язані з результатами проведених там виборів президента, а також реакція міжнародної спільноти на вказані події. Найменше миколаївські ЗМІ публікували в соцмережі новин про розваги (3% загальної кількості публікацій у фейсбуці), екологію (2,2%) та права людини (1,6%), спорт (0,5%).

На сторінці сайту "0512" за період моніторингу опубліковано два матеріали з незрозумілою для читача позначкою "Партнерський спецпроєкт", які за своїм змістом насправді мають рекламний характер.

За час моніторингу в соцмережах миколаївських онлайн-ЗМІ не виявлено жодного матеріалу з ознаками політичної джинси, а також рекламних постів з відповідною позначкою "Реклама".

Також варто зазначити про те, що видання "0512" у своєму фейсбуці публікує не лише новини та статті, а й різні опитування та меми для розважання підписників. Інші миколаївські онлайн-медіа не створюють такого контенту.

Написання цього блогу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID "Медійна програма в Україні", який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО "Інститут масової інформації" та необов’язково відбиває думку USAID, уряду США та Internews.

Liked the article?
Help us be even more cool!