ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Миколаївські онлайн-медіа у фейсбуці: кримінальні хроніки та коронавірусна статистика

Лише третина новин у миколаївських онлайн-ЗМІ публікується на їхніх сторінках у фейсбуці. Переважно це публікації на соціальну, кримінальну чи політичну тематику.

Такими є результати моніторингу ІМІ, що проводився з 10 до 16 серпня включно. Метою моніторингу було дослідити, як і який контент публікують онлайн-медіа Миколаєва на своїх сторінках у фейсбуці, чи публікується там джинса, проаналізувати, яка реклама розміщується на сторінках медіа в соціальній мережі.

Досліджувалися сторінки в мережі "Фейсбук" п’яти миколаївських онлайн-ЗМІ: "Преступности.НЕТ" (https://news.pn/ru/), "Новости-N" (https://novosti-n.org), "Мой город" (Mycity.mk.ua), "Інше.TV" (https://inshe.tv), 0512 (0512.com.ua). 

Методологія дослідження охоплювала аналіз кількості публікацій у соціальних мережах, теми таких публікацій та визначення матеріалів з ознаками реклами.

Найбільшу кількість підписників у фейсбуці через ЗМІ, що входили до моніторингу, має сайт "Преступности.НЕТ" – 44 тисячі фоловерів. Сайт "0512" має в соцмережі майже 14 тисяч підписників. Вісім тисяч підписників у фейсбуку має видання "Новости-N", на сайт "Мой город" підписано близько 7 тисяч людей. Найменше підписників у фейсбуку у видання "Інше.TV" – 1,7 тисячі.

За час моніторингу в стрічках новин миколаївських онлайн-ЗМІ було опубліковано 1628 новин. За цей самий період на їхніх сторінках у фейсбуку з’явилося 443 повідомлення (27% загальної кількості новин у ЗМІ). Найбільшу кількість новин опубліковано на сторінці видання "Інше.TV" – 147 (31,5% загальної кількості публікацій у стрічці новин видання). Найменше контенту в соціальній мережі за період моніторингу розмістив сайт "Мой город" – 34 (15,5% кількості публікацій на сайті). 

Миколаївські медіа в соцмережах переважно публікують статистику захворюваності на коронавірус, іншу соціальну тематику (29,6%), пишуть про ДТП, різні кримінальні новини, надзвичайні ситуації (24% загальної кількості публікацій у фейсбуці) та політичні новини. Зокрема, популярною була тема виборів та протестів у Білорусі (18,5%).

Найбільшу кількість публікацій на соціальну тематику, 38 (8,5% загальної кількості матеріалів у соцмережі), розмістило видання "0512", найменше – сайт "Новости-N" (11, або 2,5% загальної кількості публікацій у соцмережі). Найбільше новин стосовно надзвичайних подій через соцмережу поширило видання "Преступности.НЕТ" – 51 публікація (11,5% загальної кількості повідомлень у фейсбуку за час моніторингу).  

Лише чотири (0,9% загальної кількості публікацій у фейсбуку) "кримінальні" матеріали опублікувало видання "Мой город" на своїй сторінці у фейсбуці. Сайт "Інше.TV" опублікував у соцмережі 27 (6%) таких публікацій, "Новости-N" – 17 (3,8%), а 0512 – вісім (1,8%).

Видання "Інше.TV", своєю чергою, стало лідером серед миколаївських медіа за кількістю публікацій матеріалів про політику. Варто зазначити, що значну кількість таких публікацій у соцмережі видання становили новини про протести в Білорусі, пов’язані з результатами проведених там виборів президента, а також реакція міжнародної спільноти на вказані події. Найменше миколаївські ЗМІ публікували в соцмережі новин про розваги (3% загальної кількості публікацій у фейсбуці), екологію (2,2%) та права людини (1,6%), спорт (0,5%).

На сторінці сайту "0512" за період моніторингу опубліковано два матеріали з незрозумілою для читача позначкою "Партнерський спецпроєкт", які за своїм змістом насправді мають рекламний характер.

За час моніторингу в соцмережах миколаївських онлайн-ЗМІ не виявлено жодного матеріалу з ознаками політичної джинси, а також рекламних постів з відповідною позначкою "Реклама".

Також варто зазначити про те, що видання "0512" у своєму фейсбуці публікує не лише новини та статті, а й різні опитування та меми для розважання підписників. Інші миколаївські онлайн-медіа не створюють такого контенту.

Написання цього блогу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID "Медійна програма в Україні", який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО "Інститут масової інформації" та необов’язково відбиває думку USAID, уряду США та Internews.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!
Хочете дізнаватися першими про нові дослідження інституту масової інформації? Підпишіться на розсилку!
Дякуємо за підписку!