ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Між контрагітацією та децентралізацією: про які партії писали дніпровські медіа в травні

Найчастіше дніпровські медіа в травні писали про партію "Пропозиція": на цю політсилу припав 31% усіх згадок політичних сил. 1% новин на дніпровських онлайн-ресурсах мав ознаки замовності. Це один з найнижчих показників серед усіх досліджуваних регіонів. 

Такі результати моніторингу, який провели представниці та представники Інституту масової інформації з 10 до 14 травня 2021 року включно. У Дніпрі проаналізовано 658 новинних матеріалів на ресурсах dnepr.info, "Днепровская панорама", "Информатор"gorod.dp.ua, "Днепр оперативный"

Метою моніторингу було визначити частку новин зі згадками політичних сил у новинах регіональних онлайн-медіа; визначити основні політичні сили, які згадуються в новинах регіональних онлайн-медіа, та тематику таких новин, частку новин з ознаками політичної замовності, а також  кількість неналежно маркованої реклами.

Переважно "Пропозиція" 

Найчастіше під час моніторингового періоду, журналісти згадували політичну партію "Пропозиція". Усі вони були розміщені на ресурсі "Днепровская панорама" та мали ознаки замовності. У текстах ішлося про заяви представників партії з Кропивницького, КиївщиниДніпропетровської області та України загалом. Члени партії, заснованої дніпровським міським головою Борисом Філатовим у них висловлювалися про необхідність продовження реформи децентралізації. 

Одна згадка була присвячена місцевій партії "Громадська сила". У матеріалі з ознаками замовності про реконструкцію скверу на Слобожанському проспекті, зазначено, що депутат міськради Олексій Безуглий звинуватив  депутатів місцевої партії "Громадська сила" в поширенні "дезінформації" з приводу цієї реконструкції. Натомість депутатам "Громадської сили" не було надано можливості відповісти на звинувачення.

Усі інші згадки політичних сил стосувалися партій "Слуга народа", "Відродження", "Блок Вілкула", "Солидарность женщин": їх згадали по одному разу в контрагітаційному матеріалі на ресурсі "Днепровская панорама" із заголовком "Недобитки Коломойского рвутся к власти: люди Днепровского олигарха пытаются вернуть себе влияние в регионе". Представники цих політсил у тексті критикуються, але жодній та жодному з них не надали можливості прокоментувати звинувачення. Такий самий текст був розміщений на ресурсі "Днепр оперативный" з дещо зміненим заголовком: "Не мытьем, так катаньем: люди Коломойского пытаются вернуть власть на Днепропетровщине".

Інших політсил на моніторинговому тижні досліджувані медіа не згадували. А всі згадані були або "джинсою", або контрагітацією. Загалом матеріали зі згадками про політичні сили переважно були присвячені темам місцевої політики та політики загалом (60%), а також питанням економіки (23%) і соціальним питанням (15%).

1% політичної джинси 

1% новин на дніпровських онлайн-ресурсах мав ознаки замовності. Це один з найнижчих показників серед усіх досліджуваних регіонів з 10 по 14 травня 2021 року. 

До цього переліку, окрім усіх зазначених вище матеріалів, також входять два тексти на ресурсі gorod.dp.ua, розміщені з посиланням на обласну державну адміністрацію. 

Обидва були присвячені президентській програмі "Велике будівництво" та прокоментовані головою ОДА Валентином Резніченком.

За результатами моніторингу, протягом досліджуваного періоду взагалі не розміщували політичної джинси dnepr.info та "Інформатор".

Валерія Мальченко, регіональна представниця ІМІ в Дніпропетровській області

Написання цього блогу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID "Медійна програма в Україні", який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО "Інститут масової інформації" та необов’язково відбиває думку USAID, уряду США та Internews. 

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!