ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Кризі комунікацій Зеленського вже дев'ять місяців

Чому в Зеленського та Єрмака все не так, все через щось?

Сьогодні звернув увагу, що виповнилося дев'ять місяців, як на Банковій з'явився антикризовий менеджер. Дев'ять місяців. Антикризовий.

Людину залучили, щоб вона допомогла вирішити кризу комунікацій. Фахівець.

Одне з останніх досягнень комунікації Зеленського з народом – селфі з Буковеля на початку локдауну.  Щось мені підказує, що президенту навіть не пояснили, у чому суть цього комунікаційного провалу. Бо цю чергову комунікаційну кризу навіть не намагалися вирішити, чимось перебити в інформаційному полі. “И так сойдет, какая разница”.

І тут виникає питання до фахового рівня антикорупційного менеджера. Насправді мені рівень і так відомий: його безглуздий витвір у вигляді Думчева ще залишається пам'яті. Але питання має поставити Зеленський.

І питання президент має сформулювати так: чому за дев'ять місяців роботи антикризового менеджера в комунікаціях Офісу президента залишаються кризи комунікації? Фахівця ж брали, щоб він допоміг якось кризу вирішити. А Зеленський і офіс і далі проколюються на елементарних речах.

Загалом антикризових менеджерів можна поділити на дві групи.

1. Люди, які розуміють, що роботодавцю потрібно вийти з кризи якнайшвидше. Такі антикризові менеджери швидко входять у справи, пропонують рішення, налаштовують нову систему роботи й ідуть далі, до нових замовників. Вони отримують вигоду від результату процесу, оплата – за вирішений кейс.

2. Люди, які отримують вигоду не від результату своєї антикризової діяльності, а від процесу. І що довший процес, то більше вигоди. У цих людей цікавість вирішити кризу менша. Вони не систему вибудовують, а працюють за точковими ситуаціями. Що таких ситуацій більше – то більша потреба роботодавця в антикризовому менеджері.

Простіше кажучи, Зеленський знайшов собі антикризового менеджера другого типу. Який за дев'ять місяців кризу комунікацій Офісу президента не вирішив. Факап на факапі.

І допоки на Банковій залишається цей антикризовий менеджер, ми можемо прямо казати: у Зеленського – криза комунікації, фахівець усе ще допомагає вийти з кризи. А якщо сам президент живе і працює в постійній комунікаційній кризі (принаймні останні дев'ять місяців), то що тоді можна очікувати всій країні від президента?

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!