ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Блиск і злидні Полтавської ОДА

17.10.2017, 13:42
Надія Кучер
Два тижні не працює офіційний сайт Полтавської обласної державної адміністрації. Причина – технічні несправності. Конкретної дати відновлення повноцінної роботи важливого для ЗМІ Полтавщини сайту і, власне, конкретики щодо причини технічного збою, – ніхто не пояснює.

Обласна влада досить активна у соціальній мережі Facebook. Буквально усі перші особи Полтавщини, включно із керівниками департаментів, управлінь, відділів облдержадміністрації мають свої сторінки у соціальних мережах. Новини із життя області працівники ЗМІ, що слідкують за місцевими політиками, отримати можуть. Але те, що не функціонує сайт ОДА, гальмує та ускладнює  роботу полтавських журналістів.

Кілька основних ускладнень:

  1. Якщо ЗМІ не має окремої бази офіційних телефонів департаментів, управлінь, відділів, їх електронних адрес для надсилання запитів (зручно було просто знайти на сайті потрібний відділ і взяти звідти), то зараз доводиться витрачати час на те, аби дізнатися потрібні контакти.
  2. Повноцінне оновлення офіційної інформації із департаментів та управлінь на сайті Полтавської ОДА відсутнє. Альтернатива – щоденні або кількаденні розсилки від прес-служби ОДА на електронні адреси редакцій полтавських ЗМІ – здебільшого вимагає уточнень та доповнень (і тут доводиться повертатися до згаданого мною пункту №1).
  3. Архів Полтавської ОДА (новини, фото за кілька минулих років), необхідний журналістам до використання, недоступний.
  4. Розділ «Анонси», де щодня публікували заходи, заплановані до проведення в місті і районах області, відповідно, також недоступний.

Власне, варіантів, чому сайт облдержадміністрації ускладнює, а часом блокує роботу представників ЗМІ, можна перерахувати безліч. Кожна редакція може назвати свою причину,чому їм було зручно працювати, маючи під рукою справний офіційний сайт представництва влади Полтавщини. До слова, сайт Полтавської облради та деяких управлінь облдержадміністрації працюють.

Чи означає це, що комунікація із місцевими журналістами припинилася? Повідомлення про технічні проблеми та строки їх вирішення, наскільки мені відомо, ЗМІ не отримували, зокрема від Департаменту інформаційної діяльності та зв’язків із громадськістю Полтавської ОДА. Про це свідчать численні обурення журналістів у соціальній мережі. Також не було повідомлено про проблему на сторінці Полтавської облдержадміністрації. Здавалося б, саме на цій сторінці мали б попередити журналістів про технічний збій. Але публікації про це з кінця вересня і станом на сьогодні я не побачила.

 

Так само погіршилося інформування щодо поточних щоденних заходів. Якщо раніше на сторінці Полтавської ОДА перелік щоденних заходів публікували щодня, то, як можна помітити із відео вище, зараз це робиться із періодичність раз на кілька днів. Більшість інформації, яку публікують, стосується заходів, які уже відбулися, зокрема, є інформація про робочі поїздки та візити голови Полтавської ОДА та його заступників. Очікувано, на сторінці голови облдержадміністрації повідомлення про тимчасові несправності сайту ОДА я також знайти не змогла. Власне, подібного роду повідомлення і не повинні з’являтися на його сторінці. Оскільки курувати сайт, тоді коли для цього функціонує спеціальний департамент зі штатом кілька десятків працівників – точно не входить в обов’язки голови обласної адміністрації. Тим більше, що за нещодавніми розслідуваннями місцевих ЗМІ, обласна влада витрачає мільйони на свій піар, у соцмережах, зокрема. Відповідальний за роботу із журналістами орган (департамент інформаційної діяльності та комунікацій із громадськістю) протягом поточного року з обласного бюджету отримує, за даними розслідувань, трохи більше трьох мільйонів гривень. Що ж є для журналістів? У відповідному розділі анонсів на сайті департаменту не публікують. Там є можливість лише зареєструвати прес-анонс або прес-реліз. Опубліковані плани заходів з нагоди свят, але переліку щоденних заходів у ОДА (наради, комісії, засідання тощо) немає. Натомість завдання департаменту просто ідеальні, для прикладу: «здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області».

Тим часом журналістам в департаменті інформаційної діяльності та зв’язків із громадськістю не кажуть, коли буде усунуто технічну проблему та радять запитувати це у відділі технічного забезпечення. Та чи то відділ такий загадковий, чи у відділі роботи надто багато, але дотелефонуватися туди мені протягом минулого тижня так і не вдалося. А тим часом днями на останній сесії Полтавської облради депутати розглядали питання висвітлення у ЗМІ освітньої реформи із кошторисом на це 1 млн 196 тис  900 грн. Враховуючи, що висвітлювати, вочевидь, в майбутньому доведеться ще і медичну та пенсійну реформи або децентралізацію, варто побоюватися, що левова частка бюджету Полтавщини йтиме на піар реформ. Тоді як система офіційного сайту Полтавської ОДА залишатиметься чутливою до будь-яких технічних проблем.

Надія Труш, регіональна представниця ІМІ в Полтавській області, для сайту "Коло"

Матеріал підготовлено в рамках Українського медійного проекту (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією «Інтерньюс» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)

Liked the article?
Help us be even more cool!