Окремі газети почали без зайвого сорому системно порушувати закон про вибори. Як відомо, останній обмежує можливість розміщення інформації про кандидатів які є посадовими особами органів державної влади та місцевого самоврядування. Якщо матеріали про таких кандидатів не проплачені з виборчого фонду, вони не можуть супроводжуватись агітаційними коментарями та фото ілюстраціями. На практиці ми маємо протилежне – В. Сальдо та М. Азаров часті гості херсонських газет, причому з красивими фото на фоні явно агітаційних коментарів і без посилань на політичну рекламу. Ця проблема не нова і не є для когось секретною. Питання в тому чому жоден з кандидатів, жодна партія не намагаються її вирішити в судовому порядку бо це виключно в їх інтересах?
Партія Наталії Королевської «Україна – Вперед!», знову королева «джинси». Як і в попередні місяці серед політичних матеріалів переважають заказані, проплачені статті про політичні партії, які в журналістському середовищу називають «джинсою». За звітний період за цим показником лідирують чотири політ сили: Партія Регіонів, Батьківщина та Україна Вперед, які мають по чотири відверто проплачених матеріалів. Але найбільший обсяг саме у панні Королевської, яка замовляє рекламні площі шпальтами. В минулому місяці ми відмічали серйозне зниження її медіа активності. В експертному середовищі заговорили про її сходження з виборчої гонки, але виходить все нормалізувалось? Про КПУ лише один матеріал, але враховуючи медіа активність Катерини Самойлик та газети Акценти, яка фактично перетворилась на партійну, комуністи не випадають із медіа простору.
На фото: приклади "джинси" Катерини Самойлик з херсонської обласної газети "Новий день"
Останнє і найприємніше, окремі кандидати почали з креативу, тобто не тільки розповідають про своє героїчне минуле та світле майбутнє виборців, а анонсують проблемні питання над вирішенням яких працюють. Так Станіслав Ніколаєнко розробляє механізм контролю над олігархами, Катерина Самойлик готує проект закону який покращить якість фінансування дошкільних дитячих закладів, а Василь Федін навіть презентував цілу програму виходу регіону з кризи – «Південна Дуга». Це все добре, але поки що обіцянки. Готових документів поки що ніхто не бачив, ну що ж поки є час, почекаємо.