Заяви та релізи
Перейти до Стандарти у дніпропетровських ЗМІ: за принципом “не заглиблюючись”
Стандарти у дніпропетровських ЗМІ: за принципом “не заглиблюючись”
Перейти до Ким є жінки в чернівецьких медіа: результати моніторингу
Ким є жінки в чернівецьких медіа: результати моніторингу
Перейти до 52% матеріалів в ужгородських ЗМІ писалися з прес-релізу
52% матеріалів в ужгородських ЗМІ писалися з прес-релізу
Перейти до У харківських ЗМІ подача однакова – теми різні
У харківських ЗМІ подача однакова – теми різні
Перейти до Тенденція недотримання принципу балансу думок притаманна інтернет ЗМІ Закарпаття
Тенденція недотримання принципу балансу думок притаманна інтернет ЗМІ Закарпаття
Перейти до У 9% матеріалів очевидці стали джерелами інформації – полтавські ЗМІ
У 9% матеріалів очевидці стали джерелами інформації – полтавські ЗМІ
Перейти до Полтавські ЗМІ без аналітики та балансу думок
Полтавські ЗМІ без аналітики та балансу думок
Перейти до Рік – новий, проблеми – старі: моніторинг одеських ЗМІ
Рік – новий, проблеми – старі: моніторинг одеських ЗМІ
Перейти до Присутність жінок в інформаційному просторі вінничини зменшується
Присутність жінок в інформаційному просторі вінничини зменшується
Перейти до В 44% матеріалів в чернівецьких ЗМІ джерелами інформації є офіційні особи
В 44% матеріалів в чернівецьких ЗМІ джерелами інформації є офіційні особи
Перейти до В херсонських ЗМІ відсутні матеріали написані з прес-релізів
В херсонських ЗМІ відсутні матеріали написані з прес-релізів
Перейти до В чернівецьких ЗМІ низький рівень дотримання балансу думок та достатній рівень достовірності
В чернівецьких ЗМІ низький рівень дотримання балансу думок та достатній рівень достовірності
Перейти до (Не) дотримання журналістських стандартів у херсонській регіональній пресі
(Не) дотримання журналістських стандартів у херсонській регіональній пресі
Перейти до В одеських ЗМІ героїнями публікацій кримінальної хроніки є жінки
В одеських ЗМІ героїнями публікацій кримінальної хроніки є жінки
Перейти до Одеське видання джинсує на користь комерційних структур окупованих територій
Одеське видання джинсує на користь комерційних структур окупованих територій
Перейти до Теми регіональних онлайн-медіа: багато криміналу та мінімум освіти
Теми регіональних онлайн-медіа: багато криміналу та мінімум освіти
Перейти до 1/2 й 1/4 – коефіцієнт експерток і героїнь у волинських медіа
1/2 й 1/4 – коефіцієнт експерток і героїнь у волинських медіа
Перейти до Гендерний аналіз Дніпропетровських ЗМІ: “не жіночі сфери” та наближення “свята весни”
Гендерний аналіз Дніпропетровських ЗМІ: “не жіночі сфери” та наближення “свята весни”
Перейти до Посилює “чоловічу” більшість героїв та експертів у хірківських ЗМІ військова тематика
Посилює “чоловічу” більшість героїв та експертів у хірківських ЗМІ військова тематика
Перейти до Херсонські онлайн-видання частіше публікують знеособлені тексти прес-служб
Херсонські онлайн-видання частіше публікують знеособлені тексти прес-служб
Перейти до 5% матеріалів в закарпатських ЗМІ присвячені темі АТО
5% матеріалів в закарпатських ЗМІ присвячені темі АТО
Перейти до У закарпатських ЗМІ експертками жінки стають у питаннях освіти, медицини, культури, мистецтва