До 19 січня – приймання заявок на гранти для інноваційних проєктів
Громадська організація “Інтерньюз-Україна” за фінансової підтримки Швеції та Internews (проєкт Audience Understanding and Digital Support) оголошує конкурс заявок на гранти для інноваційних проєктів.
Окрім фінансової підтримки в розмірі 3500 GBP (британських фунтів), грант передбачає консалтинг з експертами проєкту від “Інтерньюз-Україна” для розроблення та/або вдосконалення стратегій розвитку редакцій.
Мета та завдання конкурсу
Грантовий проєкт покликаний допомогти медіа збільшити відвідуваність та читабельність, знайти нові форми контенту, покращити взаємодію з аудиторією, залучити та/або збільшити кількість рекламодавців / партнерств, а також технічно вдосконалити свої медіа.
Цього ЗМІ досягнуть завдяки креативній ідеї, що містить такі складові:
- Інформаційна частина (розроблення вузько спеціалізованого тематичного контенту, спецтеми, рубрики, серії матеріалів, які допоможуть залучити нові аудиторії тощо). Інформаційна частина має бути реалізована в період квітень-листопад 2020 року.
- Технічна частина (запуск додатків, розсилок, застосування субсервісів, SEO оптимізація або втілення інших технічних рішень, що покращать роботу з аудиторією). Технічна частина має бути завершена до кінця серпня 2020 року.
За результатами конкурсу переможуть чотири редакції. Вони зможуть отримати:
- грант у розмірі 3500 GBP (британських фунтів, еквівалент у грн приблизно 106 000,00 грн, але точна сума буде встановлена в період узгодження бюджету перед підписанням договору) на реалізацію проєкту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ та створення контенту;
- підтримку професійних менторів та медіаекспертів протягом реалізації гранту (до кінця 2020 року).
Хто може подати заявку
У конкурсі можуть брати участь ЗМІ всіх типів (окрім державних і комунальних): інтернет-, друковані та електронні ЗМІ (телебачення та радіо), а також конвергентні ЗМІ, що поєднують кілька типів.
Медіа, які працюють з жіночою аудиторією або планують її залучити завдяки проєкту, матимуть перевагу.
Умови участі
Конкурс проводиться в три етапи:
- Перший етап (приймання заявок): для участі в конкурсі необхідно заповнити заявку з детальним описом ідей майбутніх проєктів. Разом із заявкою учасники мають подати бюджет, складений у гривнях. Форми заявки та бюджету необхідно ЗАВАНТАЖИТИ і надіслати на електронну пошту [email protected] з поміткою "Заявка на участь у гранті" до 19 січня 2020 року, 23.00. Заявки, надіслані пізніше вказаного терміну, не розглядатимуться. Із заявок, які наберуть найбільшу кількість голосів серед членів журі, буде сформований шорт-лист із 16 медіа. Результати відбору першого етапу будуть оголошені до 27 січня включно.
- Другий етап (дводенний тренінг для шорт-лист кандидатів): 16 попередньо відібраних медіа візьмуть участь у дводенному тренінгу (по одному представнику від медіа). Під час тренінгу учасники зможуть презентувати свої ідеї, детальніше ознайомитися з умовами участі в проєкті, поспілкуватися з учасниками попередніх хвиль конкурсу, а також отримати поради щодо вдосконалення своїх ідей та дізнатися про різні медіастратегії щодо взаємодії з аудиторією від медіаекспертів. Після тренінгу шорт-лист кандидати матимуть час на доопрацювання своїх заявок та фінальну подачу. Другий етап відбудеться в період із 28 січня до 18 лютого 2020 року.
- Третій етап (оголошення переможців): доопрацьовані заявки будуть розглянуті в період з 18 до 28 лютого, а фінальні результати відбору оголосять не пізніше ніж 1 березня 2020 року. Організатори залишають за собою право не пояснювати причину відмови.
Критерії оцінки поданих заявок (на першому і третьому етапах)
Важливим критерієм відбору буде наявність медіамайданчика, який має сталу аудиторію, підключення майданчика до вебаналітики (або готовність це зробити, якщо цього немає), а також чітка заявка з описом майбутнього проєкту.
Заявки оцінюватимуться за такими критеріями: оригінальність та інноваційність, актуальність, доцільність проєкту. Також під час оцінювання буде враховано, наскільки медіа добре знає свою аудиторію, чи має чітке розуміння сфер, у яких необхідна інформаційна та технічна підтримка, чи планує медіа залучати нових рекламодавців та партнерів.
Одним із чотирьох переможців стане медіа, яке запропонує проєкт, що матиме гендерну складову – а саме репрезентуватиме смаки жіночої аудиторії, мобілізує та залучить жінок на свій сайт, буде спрямований переважно на жіночу аудиторію.
Детальну інструкцію про те, як вдало заповнити заявку, читайте тут.
Інші суттєві умови
Окрім суми гранту, переможці отримають менторську підтримку експертів, які є досвідченими спеціалістами у сфері медіа та монетизації ЗМІ. Протягом роботи над проєктами ментори відвідуватимуть редакції, а також консультуватимуть їх онлайн.
Також виконання грантового проєкту охоплює участь у тренінгу з монетизації в Києві та обов’язкову зустріч чотирьох редакцій-переможців для нетворкінгу та обміну досвідом.
Контактна інформація
Додаткову інформацію щодо програмних питань можна отримати у координаторки проєкту Катерини Юдіної, написавши на пошту [email protected], або за телефоном: +38 093 750 36 38.
Додаткову інформацію щодо фінансових питань можна отримати у фінансового менеджера проєкту Павла Пірникози, написавши на пошту [email protected], або за телефоном: +38 096 912 52 04.
Help us be even more cool!