До 17 травня - прийом заявок на конкурс грантів "Медіаграмотність та стійкість до дезінформації"
“Медійна програма в Україні”, що виконується міжнародною неурядовою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання проектних пропозицій на отримання грантів в конкурсі “Медіаграмотність та стійкість до дезінформації”.
У конкурсі можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні медійні організації, неурядові організації, громадські об’єднання, компанії та медіа.
Internews підтримуватиме проекти, які сприятимуть реалізації одного з чотирьох основних завдань нашої програми - а саме, зростанню суспільного попиту на якісну інформацію, зокрема оптимізації заходів у сфері медіаграмотності.
Ці ініціативи потребуватимуть розвитку медіаграмотності поза державною системою освіти, і через засоби, які виходять за рамки офіційних тренінгів, особливо для тих груп населення, хто є найвразливішими до пропаганди.
Проектні пропозиції мають відповідати таким цілям:
- Підтримка та розширення зусиль з медіаграмотності для більшої кількості шкіл та інших аудиторій, особливо на Сході та Півдні;
- Покращення навичок громадян щодо визначення якісного медіа-контенту;
- Підтримка незалежності медіа, збільшення обсягів споживання високоякісного контенту;
- Розробка інструментів для розвитку критичного мислення шляхом розвінчання дезінформації та створення механізмів для спілування журналістів по всій країні.
Цей конкурс грантів є цілеспрямованим та гнучким механізмом, який надає можливості розробляти інноваційні, експериментальні короткострокові проекти. Грантери повинні продемонструвати плани щодо розкриття поглядів/або залучення в своїй проектній діяльності жінок та представників груп меншин. Проекти відбиратимуться залежно від здатності заявників продемонструвати конкретні досягнення, які сприяють зрушенням у медіа-секторі.
Середній бюджет наданих грантів становитиме 20 тис. доларів США для проектів тривалістю до 6-ти місяців, однак і більші (коштовніші) проекти будуть розглянуті за умови обгрунтування концепції, бюджету та тривалості. Проекти мають розпочинатися з 1 серпня 2019 року.
Проекти можуть зокрема містити (але не обмежуватися) таку діяльність:
- Створення збалансованого професійного медіа-контенту, спрямованого на поліпшення критичного мислення як медіа-споживачів, так і журналістів, а також стимулювання попиту на кращу журналістику серед широкої громадськості;
- Проведення кампаній з медіаграмотності із залученням різних аудиторій та заохоченням споживачів розвивати свої навички щодо того, як зважувати довіру до джерел інформації, якими вони користуються зокрема, та фактів взагалі;
- Організація низки заходів присвяченим різноманітним видам медіаграмотності та критичного мислення, дослідження їх ефективності, з метою допомогти українцям протидіяти дезінформації, захистити себе від тривожних та помилкових наративів у медіа;
- Проведення спеціалізованих подій у бібліотеках або кафе, для навчання дорослих ідентифікувати маніпуляції в медіа на прикладі медіа матеріалів у виборчий період; поширення розважального телевізійного та радіоконтенту; мікро-відео-кампаній з лідерами думок та відомими особами; проведення інтерактивних перформансів та ігор;
- Проведення моніторингу медіа для оцінки якості та неупередженості висвітлення інформації, а також прихованих спроб маніпуляції громадською думкою;
- Проведення інформаційно-просвітницьких заходів для просування результатів медіа моніторингів, у тому числі шляхом популяризації наявних ресурсів електронної бібліотеки.
Проектні пропозиції англійською та українською мовами потрібно надсилати на електронну адресу [email protected].
В темі листа потрібно вказати “USAID-Internews – Медіаграмотність: заявка”
Запитання приймаються по понеділках, середах та п’ятницях за цим телефоном 044-334-56-49/39 з 12:00 до 15:00 год.
Термін подання: до 17 травня 2019 р. до 18:00 год.
Детальніше можна ознайомитися тут.
Help us be even more cool!