16 жовтня, о 13:00, регіональний хаб Інституту масової інформації “Медіабаза Хмельницький” проведе онлайн-тренінг “Як не загубитися в Google: базові орієнтири для медіа”.
До участі запрошуємо журналістів, медійників, блогерів, викладачів та студентів факультетів журналістики / комунікацій.
Спікерка заходу – контентна спеціалістка SEOforMedia Кіра Тугуші. Вона працює на перетині контентного SEO, YouTube SEO та використання штучного інтелекту для оптимізації медійних процесів, має понад сім років досвіду в маркетингу. Поєднує стратегічне бачення з практичним підходом до навчання, адже провела понад 40 вебінарів для редакцій і медіафахівців.

Під час заходу учасники дізнаються:
- які види трафіку з Google бувають;
- що таке ключові слова;
- як правильно дібрати ключові слова для статей та сторінок;
- які заголовки “любить” Google;
- як соцмережі впливають на SEO;
- як писати тексти для соцмереж, щоб вони “гуглились”;
- які фактори ранжування сайтів є найважливішими у 2025 році;
- як побудувати стратегію SEO+AIO.
Навчання триватиме не більш ніж дві години на платформі Zoom.
Участь безкоштовна, але потрібно зареєструватися до 15:00 15 жовтня.
Усі зареєстровані учасники отримають повідомлення з подробицями на електронну пошту. Перевіряйте також теки “Спам” та “Реклама”.
16 жовтня – тренінг від Медіабази Хмельницький про те, що потрібно редакторам знати про Google
Зареєструватись