ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Як ефективно працювати з Instagram, Facebook і Telegram: поради від експерта

16.10.2024, 09:00
Ілюстрація ІМІ
Ілюстрація ІМІ

Чи знали ви, що фейсбук не любить зовнішніх посилань у дописах? А трендом на 2025 рік у соціальних мережах буде відеоконтент і з чим це повʼязано? Порадами, які допоможуть медіа краще працювати в Instagram, Facebook і Telegram, поділився на онлайн-тренінгу регіонального хабу Інституту масової інформації “Медіабаза Чернівці” маркетинг-директор громадської організації “Має Сенс” Ігор Ісиченко.

Він зазначив, що медіа не може існувати без соцмереж в сучасних реаліях, адже це одне з основних джерел трафіку, комунікації та зворотного зв’язку з аудиторією. Тому важливо ефективно розвивати соціальні мережі та користуватись можливостями різних платформ. 

Тренер розповів, як можна покращити роботу у соціальних мережах:

  • Спілкуватися більше зі своєю аудиторією у повідомленнях. Підвищувати залученість – робити опитування або питати думку людей.
  • Відповідати на коментарі, навіть на негативні – це посилює бренд, бо всі інші бачать ваше залучення.
  • Намагатися робити контент, яким хочеться ділитися, також, якщо це карусель – останній слайд робіть з закликом до дій.
  • Для маленьких акаунтів у розвитку може допомогти таргет. Бо з самого початку важко просуватися і алгоритм слабо просуває.
  • Спонукати своїх читачів надсилати вам UGC контент (user generated content) – це підвищує довіру до вас, серед усіх, хто це побачить.
  • Використовувати нові інструменти платформи – будете добре просуватися.
  • У Facebook користуватися тегом @читачі в коментарях – це відмітка, яка автоматично відмічає всіх, хто на вас підписаний. Проте не зловживати, бо від вашого акаунту вимкнуть сповіщення, як мінімум. Також поширюйте контент у тематичні групи.
  • Facebook не любить зовнішніх посилань у тілі публікації і може понижувати такий контент у видачі. Якщо ваш пост містить заклики до переходу на зовнішній ресурс чи якийсь інший заклик до дії (поставте лайк, напишіть коментар, поширте) – допис буде понижений у видачі або взагалі видалений модерацією через “спроби отримати увагу користувачів оманливим шляхом”. Такі пости підпадають під поняття Engagement bait чи Click bait. Також алгоритм активно просуває відеоконтент. Якщо ви хочете зробити зовнішнє посилання, то краще ставте його у першому коментарі до допису, це працює.
  • У Telegram подумати над створенням добірки цікавих новин за тиждень з вашими посиланнями на статті на сайт або пости, які вийшли раніше. Також при можливості тримати паузу між постами. Не публікувати все одразу – бо від вашого акаунту вимкнуть сповіщення, і менше людей побачать ваш контент.
  • Не репостити сторонній контент, створювати своє з доданою вартістю і обов’язково внизу кожного поста ставити посилання на свій канал.
  • Не займайтися клікбейтом у першому реченні. Це швидко набридне, якщо очікування не підтвердяться – від вас відпишуться.

Також Ігор Ісиченко розповів, що у 2025 році в Instagram та Facebook будуть популярні формати відео. В Instagram це Reels, які залишаться одним з найпопулярніших форматів контенту, та Stories. У Facebook популярними будуть caption-відео, фото, сторіз, в центрі уваги залишаються також Reels.

“Користувачі активно переглядають короткі, динамічні відео. Зростання популярності TikTok стимулює Instagram розвивати цей формат, надаючи нові інструменти”, – каже Ігор Ісиченко.

Також експерт зазначив, що важливо адаптуватися та постійно слідкувати за змінами, бо той, хто не адаптується – залишається позаду.

Комунікаційниця Медіабази Чернівці Анна Соцька

Liked the article?
Help us be even more cool!