ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Дві полтавські газети закривають друковані версії

07.12.2017, 16:00

Дві полтавські обласні газети – “Коло” і “Події та коментарі” відмовляються від друкованих версій і з наступного року повністю переходять у електронний формат. Про це повідомляє представниця ІМІ в Полтавській області.

Причина закриття друкованих видань – дорогий друк та тарифи від “Укрпошти”.

“Часи платних газет минають. Нині практично кожен політик видає й розповсюджує безкоштовну газету з програмкою телепередач, прогнозом погоди, новинами звідусіль і розповіддю про свою роботу. Читач не має потреби іти у кіоск (на пошту) й платити гроші за видання, якщо йому у поштову скриньку вже приходить безкоштовний бойовий листок від депутата по округу, газета від сільської ради, а на зупинці тикають у руки купу макулатури, – так пояснила рішення про закриття газети “Коло” та відсутність можливості передплати на наступний рік видавець і головна редакторка Полтавської обласної газети “Коло” Тетяна Цирульник.

Повідомлення про закриття газети “Події та коментарі” з’явилося 5 грудня на сторінці видання у Фейсбук. Читачам пообіцяли повернути кошти за передплату.

“Ми не в силах більше витримувати тарифи “Укрпошти” і забезпечувати доступну ціну для читачів навіть нейнезаможніших категорій. Ми завжди мінімізували присутність реклами, щоб більше було публікацій про головне і цікаве. У 2016 році нам було присвоєне дуже почесне звання “Кращого регіонального видання”. Що ж, якісне паперове видання залишиться в історії, книгозбірнях і пам’яті читачів”, - йдеться у повідомленні газети.

Головна редакторка газети “Події та коментарі” Ольга Цвігуненко так пояснила припинення паперової версії:

“Анонсоване підвищення тарифів “Укрпошти” змусило нас прийняти рішення про припинення випуску газети. Це самогубство, але іншого виходу не має. Ми не в змозі більше балансувати між ціна-якість і доступність читачеві VS економічна доцільність. Водночас читацьку культуру безнадійно зіпсували політики, вкидаючи тонни безкоштовних друкованих продуктів під кожні вибори. Читач звик не платити і готовий жертвувати якістю перед безкоштовним сиром у мишоловці. Загалом тенденція щодо друкованих видань в Україні нерадісна. І якщо у нас залишаться тільки політичні агітки, то у мене немає оптимізму щодо позитивних змін у суспільстві. Бо їх можуть робити тільки думаючі люди. Такі люди читають і аналізують, але їх все менше. Як і видань, які можуть задовольняти їх інформаційні та інтелектуальні потреби”.

Як зазначає представниця ІМІ, “Коло” виходило друком протягом 13 років, “Події та коментарі” – протягом 5 років.

Liked the article?
Help us be even more cool!