Жителі новоокупованої частини Луганської області, яку Росія окупувала 2022 року, не мають можливості повноцінно користуватися мобільним зв’язком і навіть здійснювати базові дзвінки.
Про це в ефірі Українського радіо розповіла журналістка й директорка Кремінського музею в релокації (Луганська область) Марина Терещенко.
За її словами, зв’язок у захоплених населених пунктах поганий, що унеможливлює не лише спілкування, а й виклик екстрених служб.
“Люди не можуть не те що говорити між собою, вони не можуть ані викликати швидку, ані там викликати таксі, якщо потрібно кудись доїхати, до лікарні наприклад, чи просто вирішити побутові речі”, – сказала вона.
Марина Терещенко зазначила, що навіть ті комунальні працівники, які залишилися на місці, фактично недосяжні для жителів.
“Хоч і залишилися деякі комунальні працівники… викликати їх неможливо. Люди просто не можуть додзвонитися”, – пояснила вона.
Також журналістка розповіла, що окупаційна адміністрація анонсувала створення “єдиної телефонної лінії” для виклику лікаря в Сіверськодонецьку, Лисичанську, Рубіжному та сусідніх селах. Однак термінальні проблеми зі зв’язком для людей не зникають.
Водночас ситуація контрастує з тим, як працює мобільний зв’язок у Луганську, зазначила Терещенко.
“Ті, хто живе на новоокупованих територіях, ображені… Бо якість життя далеко не така. Не те що як обіцяли, а навіть як було до повномасштабного вторгнення чи як зараз у Луганську”, – розповіла журналістка.
Як повідомляв ІМІ, російський месенджер Max, який Кремль активно впроваджує на окупованих територіях України, перетворюється на інструмент інформаційної ізоляції та тотального контролю.