Збій у роботі супутникового інтернет-сервісу Starlink стався через відмову ключових внутрішніх програмних сервісів, що забезпечують функціонування основної інфраструктури мережі. Збій у роботі тривав приблизно 2,5 години. Про це повідомив віцепрезидент компанії Майкл Ніколс у соцмережі Х.

“Ми перепрошуємо за тимчасовий розлад у наданні послуг. Ми глибоко віддані забезпеченню високої надійності нашої мережі й з’ясуємо всі причини цього інциденту, щоб подібне більше не повторилося”, – йдеться в заяві Starlink.

Компанія не уточнила, скільки саме користувачів постраждали від збою, однак за даними незалежних сервісів моніторингу, проблеми з доступом фіксувалися в різних країнах.

Про збій у роботі інтернет-сервіс Starlink користувачі з усього світу повідомили увечері 24 липня. 

За чотири години компанія повідомила в дописі на Х, що проблему з мережею вирішено, а роботу сервісу Starlink відновлено.

“Ми розуміємо, наскільки важливим є надійний зв’язок, і перепрошуємо за незручності”, – заявили в компанії.

Про те, що термінали Starlink не працюють, повідомляв і командувач Сил безпілотних систем ЗСУ майор Роберт Бровді у телеграм-каналі.

“Даний випадок, що тривав довгих на війні 150 хвилин, вказує на вузькі місця. Врахувати та диверсифікувати звʼязок”, – написав Бровді.

Він писав, що Starlink “ліг” по всьому фронту. А згодом повідомив, що станом на 00:35-01:05 зв’язок відновлено на усіх напрямках.

“Бойова робота здійснювалася без трансляцій; розвідка боєм на ударних засобах”, – зазначив Роберт Бровді.