ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

(050) 447-70-63

Подай скаргу

YouTube змінює спосіб підрахунку переглядів Shorts

27.03.2025, 13:15
Фото – hromadske.ua

Із 31 березня YouTube змінить спосіб підрахунку переглядів Shorts, щоб автори контенту могли точніше оцінювати ефективність своїх відео. Про це відеохостинг оголосив 26 березня, повідомляє TechCrunch.

Тепер перегляди коротких відео рахуватимуть від моменту початку відтворення чи повторення відео.

Раніше перегляд зараховувався після певної кількості секунд відтворення. Нововведення сприятиме збільшенню кількості переглядів.

Тепер перегляди YouTube Shorts рахуватимуться так само, як TikTok й Instagram Reels.

YouTube зазначає, що вносить ці зміни, оскільки автори контенту хочуть знати, наскільки часто аудиторія переглядає їхні короткі відео. Тепер автори контенту матимуть краще й повніше уявлення про своє охоплення, що полегшить їм формування контент-стратегії й презентацію своєї роботи потенційним партнерам-брендам.

Переглянути статистику можна в розділі Advanced Mode у YouTube Analytics. YouTube зазначає, що ця зміна не вплине на доходи авторів контенту.

Як повідомляв ІМІ, раніше YouTube тестував нову спливну кнопку “Відтворити щось” (Play something), яка вибирає для користувача відео для відтворення.

Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук

Liked the article?
Help us be even more cool!