Відеохостинг YouTube, власником якого є Google, посилює боротьбу з фільтрами блокування реклами (ad blocker) у світі.

Про це сказав речник компанії, повідомляє Укрінформ з посиланням на Engadget.

“Використання фільтрів із блокування реклами порушує “Загальні положення та умови YouTube”. Ми розпочали глобальну роботу над тим, щоб спонукати глядачів, у яких увімкнені ці фільтри, дозволити рекламу на YouTube або спробувати (платну підписку. – Ред.) YouTube Premium, щоб не бачити реклами”, – заявив речник.

За його словами, реклама підтримує “різноманітну екосистему творців у всьому світі та дозволяє мільярдам людей отримувати доступ до улюбленого вмісту на YouTube”.

Він зазначив, що під час “невеликого експерименту” на початку цього року YouTube почав боротися з використанням фільтрів із блокування реклами.

Спочатку компанія показувала користувачам спливні вікна, які повідомляли їм, що це суперечить “Умовам використання вебсайту”, а потім поставила таймер на ці сповіщення, щоб переконатися, що люди їх прочитали.

У червні YouTube застосувала агресивніший підхід, попереджаючи глядачів, що вони не зможуть відтворити більш ніж три відео, якщо не вимкнуть фільтр із блокування реклами.

Нагадаємо, Європейський суд у Люксембурзі дозволив YouTube не розкривати даних онлайн-піратів.