YouTube Music тестує функцію згенерованого ШІ радіо, додає розпізнавання пісень
Сервіс YouTube Music запровадить дві нові функції, що допоможуть знаходити нову музику, повідомляє TechCrunch.
Компанія експериментує з функцією згенерованого ШІ радіо й запускає програму на кшталт Shazam, яка дає змогу дізнатися назву пісні за уривком співу чи мелодії.
Нова функція ШІ-радіо на YouTube Music спершу буде доступна окремим користувачам YouTube-преміум у США. Вони зможуть створювати індивідуалізовані радіостанції, описуючи, що вони хочуть слухати. Наприклад, можна замовити “причепливі поп-приспіви” чи “бадьорі відомі поп-пісні”.
Нова функція YouTube Music дещо схожа на згенеровані ШІ плейлисти, які зараз тестують Spotify, Amazon Music і Deezer. Всі чотири музичні сервіси запроваджують засоби введення письмових запитів, за якими генерується персоналізований список відтворення.
Для користувачів із доступом до цієї функції на головній сторінці з’явиться повідомлення “Замовляй музику як завгодно”. Після кліка на це повідомлення застосунок відкриє інтерфейс чатбота, де можна вводити власний запит або обрати рекомендований.
У YouTube зазначають, що в майбутньому планують зробити цю функцію доступною для більшої кількості користувачів.
Що ж до нової функції розпізнавання пісень, відтепер користувачі YouTube Music зможуть шукати треки в каталогу пісень за звуком. Натиснувши в застосунку “пошук”, ви побачите іконку-хвильку, яка повідомить вам, що ви можете дізнатися назву пісні, наспівавши, промугикавши чи ввімкнувши її.
Таким чином, пише видання, нова функція YouTube Music йде на крок далі Shazam, адже той працює лише якщо ввімкнути саму пісню.
Ця нова функція спершу була доступна лише окремим користувачам YouTube Music на Android, але тепер буде офіційно запущена для всіх користувачів на Android і iOS.
Як повідомляв ІМІ, у квітні 2023 року YouTube запустив окремий розділ з подкастами.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!