Єврокомісія проведе антимонопольне розслідування щодо Google
Європейська комісія відкрила офіційне антимонопольне розслідування щодо американської корпорації Google через підозри в порушенні правил конкуренції ЄС у сфері онлайн-реклами.
Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на заяву ЄК.
“Європейська комісія розпочала офіційне антимонопольне розслідування, щоб оцінити, чи не порушила Google правил конкуренції в ЄС, віддаючи перевагу власним послугам технологій відображення реклами в інтернеті в так званому ланцюжку постачань “ad tech”, на шкоду конкурентним постачальникам послуг рекламних технологій, рекламодавців та інтернет-видавців”, – йдеться в заяві.
Формальне розслідування, зокрема, вивчить, чи не спотворює Google конкуренції, обмежуючи доступ третіх сторін до даних користувачів для рекламних цілей на сайтах та в додатках, зберігаючи такі дані для власного використання.
У 2019 році витрати на медійну рекламу в ЄС оцінювалися приблизно у 20 мільярдів євро. Google надає кілька послуг з рекламних технологій, які є посередником між рекламодавцями та видавцями для показу оголошень на сайтах або мобільних застосунках.
Розслідування комісії буде зосереджене на медійній рекламі, де Google пропонує низку послуг як рекламодавцям, так і видавцям.
Як нагадує видання, на початку червня французьке управління з конкуренції оштрафувало компанію Google на 220 мільйонів євро за просування власних послуг у секторі онлайн-реклами на шкоду конкурентам.
У травні антимонопольний регулятор Італії оголосив про рішення накласти на Google штраф у розмірі понад 100 мільйонів євро за зловживання домінантним становищем.
Help us be even more cool!