ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Єврокомісія проведе антимонопольне розслідування щодо Google

23.06.2021, 12:02
Фото – cursoductor.com.br
Фото – cursoductor.com.br

Європейська комісія відкрила офіційне антимонопольне розслідування щодо американської корпорації Google через підозри в порушенні правил конкуренції ЄС у сфері онлайн-реклами.

Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на заяву ЄК.

“Європейська комісія розпочала офіційне антимонопольне розслідування, щоб оцінити, чи не порушила Google правил конкуренції в ЄС, віддаючи перевагу власним послугам технологій відображення реклами в інтернеті в так званому ланцюжку постачань “ad tech”, на шкоду конкурентним постачальникам послуг рекламних технологій, рекламодавців та інтернет-видавців”, – йдеться в заяві.

Формальне розслідування, зокрема, вивчить, чи не спотворює Google конкуренції, обмежуючи доступ третіх сторін до даних користувачів для рекламних цілей на сайтах та в додатках, зберігаючи такі дані для власного використання.

У 2019 році витрати на медійну рекламу в ЄС оцінювалися приблизно у 20 мільярдів євро. Google надає кілька послуг з рекламних технологій, які є посередником між рекламодавцями та видавцями для показу оголошень на сайтах або мобільних застосунках.

Розслідування комісії буде зосереджене на медійній рекламі, де Google пропонує низку послуг як рекламодавцям, так і видавцям.

Як нагадує видання, на початку червня французьке управління з конкуренції оштрафувало компанію Google на 220 мільйонів євро за просування власних послуг у секторі онлайн-реклами на шкоду конкурентам.

У травні антимонопольний регулятор Італії оголосив про рішення накласти на Google штраф у розмірі понад 100 мільйонів євро за зловживання домінантним становищем.

Liked the article?
Help us be even more cool!