ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Єврокомісія просить онлайн-платформи щомісячно звітувати про боротьбу з дезінформацією

01.03.2019, 10:38
Фото - з мережі

Європейська комісія просить ключові онлайн платформи, зокрема Facebook, Google та Twitter, які підписали так званий Кодекс поведінки з боротьби проти дезінформації, надати більше даних про вжиті заходи і робити це щомісячно. Про це повідомляється 28 лютого на сайті Європейської комісії, повідомляє Укрінформ.

“Сьогодні Європейська комісія оприлюднила доповідь щодо прогресу мереж Facebook, Google та Twitter, досягнутого у січні 2019 року у виконанні взятих зобов’язань у боротьбі проти дезінформації. Ці три онлайн-платформи підписали Кодекс поведінки проти дезінформації і отримали прохання щомісяця надавати дані про власні дії напередодні європейських парламентських виборів у травні 2019 року”, - йдеться в повідомленні.

Зокрема, Єврокомісія очікувала на детальну інформацію щодо спостереження за дотриманням правил розміщення реклами, прозорості політичної реклами, закриття фейкових акаунтів та системного виявлення та блокування автоматизованих ботів.

За підсумками аналізу такої діяльності Єврокомісія оприлюднила заяву від імені відразу кількох єврокомісарів, відповідальних за правові питання та цифрову індустрію, в якій визнала недостатнім обсяг інформації, що було надано в цьому контексті.

“Нам необхідно бачити більше прогресу у виконанні зобов’язань, зроблених онлайн-платформами в боротьбі проти дезінформації. Платформи не надали достатньої кількості деталей, які могли б довести, що нові політики та інструменти були застосовані вчасно та з використанням відповідних ресурсів у всіх країнах-членах ЄС… Платформи не змогли визначити спеціальні показники, які б дозволили Євросоюзу ідентифікувати та виміряти досягнутий прогрес”, - йдеться в документі.

Єврокомісія нагадує, що виборча кампанія в країнах ЄС стартує вже в березні, і просить онлайн-платформи зробити більше для забезпечення та захисту цього процесу. Зокрема, йдеться про посилення співпраці платформ з науковою спільнотою для ідентифікації кампаній з дезінформації та для поширення перевіреного та достовірного контенту.

Наступну доповідь щодо досягнутого прогресу з виконання Кодексу поведінки проти дезінформації Єврокомісія має намір оприлюднити в березні поточного року. Наприкінці 2019 року Єврокомісія зробить узагальнювальну оцінку таких зусиль онлайн-платформ за всі 12 місяців. Як ідеться в повідомленні, якщо результати будуть незадовільними, Єврокомісія може запропонувати “подальші заходи регуляторного характеру”.

Liked the article?
Help us be even more cool!