ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Єврокомісія критикує Google за бездіяльність у боротьбі з фейками перед виборами

18.03.2019, 12:29

Європейська комісія вважає, що компанія Google не вживає жодних дій у боротьбі з дезінформацією напередодні виборів до Європейського парламенту, запланованих на травень. Про це йдеться в листі американському інтернет-гігантові від 11 березня, підписаному чотирма європейськими комісарами, повідомляє Радіо Свобода.

Як ідеться в листі, якість інформації, наданої Європейською комісією, “ясно показує, що існує термінова необхідність у подальших діях”.

Єврокомісія повідомляє, що “в останньому звіті від Google є мало або взагалі немає інформації про реальні результати, досягнуті завдяки реалізації відповідних заходів і відсутні критерії, що дозволяють відслідковувати і вимірювати прогрес”. Також Єврокомісія вважає, що дані в звітах Google “не завжди видаються актуальними”.

Лист від 11 березня підписаний комісаром з питань безпеки Юліаном Кінгом, комісаром з цифрової економіки Марією Габріель, комісаром з єдиного цифрового ринку Андрусом Ансіпом та комісаром з питань юстиції Вірою Журовою, запрошує Google на круглий стіл в Брюсселі 19 березня, щоб “обговорити подальші кроки з покращення звітності”.

“Дата європейських виборів стрімко наближається, і політична кампанія в державах-членах ЄС ось-ось розпочнеться. Тому ми закликаємо Google надати в наступному звіті повні і відповідні показники ефективності”, – йдеться в листі.

У жовтні компанія Google, а також Twitter і Facebook підписали кодекс правил, встановлених Брюсселем для боротьби з дезінформацією в Інтернеті напередодні виборів 23-26 травня, після численних повідомлень про втручання до і під час виборів у державах-членах ЄС і в інших країнах.

Три веб-гіганти зобов’язалися надавати Європейській комісії щомісячні звіти із січня до травня 2019 року про те, як вони контролюють розміщення реклами, застосовувати інструменти прозорості для політичної і тематичної реклами та запроваджувати на практиці політику, “покликану зміцнити цілісність їхніх послуг, зокрема за рахунок закриття підроблених облікових записів і виявлення автоматичних ботів”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!