ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

ЄС ухвалив закони, які зобов'язують IT-гігантів дозволити сторонні застосунки та платіжні системи

07.07.2022, 14:17
Фото – swarajyamag.com
Фото – swarajyamag.com

Єврокомісія схвалила два законопроєкти, спрямовані на боротьбу з монополіями технологічних гігантів, таких як Google, Amazon, Apple, Facebook і Microsoft. 

Про це повідомляє AIN.ua з посиланням на Reuters.

Закони “Про цифрові ринки” (DMA) та “Про цифрові послуги” (DSA) вимагають від платформотримачів надавати доступ до сторонніх платіжних систем та дозволити встановлення сторонніх застосунків.

Компаніям загрожує штраф до 10% річного світового обігу за порушення DMA та 6% за порушення DSA

Ухвалені Єврокомісією закони ще мають ратифікувати в липні та вересні. Вони набудуть чинності через 20 днів після ратифікації. Після цього корпорації матимуть ще пів року, щоб змінити систему під вимоги закону. За порушення можуть оштрафувати на 10% або 6% річного світового обігу. За повторних порушень штраф збільшиться до 20% та 18%.

Загалом ухвалені Єврокомісією правила вимагають від великих платформотримачів перестати використовувати своє монопольне положення і ретельніше стежити за рекламою:

  • Компанії мають дозволити завантажувати програми зі сторонніх магазинів застосунків або встановлювати їх безпосередньо через інтернет.
  • Надавати користувачам та розробникам можливість використовувати сторонні платіжні системи.
  • Дозволити користувачам видаляти будь-які застосунки та відмовлятися від основних сервісів, що надаються платформоутримувачами "з коробки" разом із пристроями.
  • Платформотримачі не мають просувати власні продукти та послуги на шкоду застосункам інших розробників.
  • Бізнес-користувачі мають отримати можливість рекламувати конкурентні продукти та послуги на платформі й укладати угоди з клієнтами за межами платформ.
  • Компанії мають повідомляти в ЄС про всі свої угоди щодо злиття та поглинання.
  • А DSA також забороняє цільову рекламу, спрямовану на дітей або засновану на конфіденційних даних, таких як релігія, стать, раса та політичні погляди. Неочевидні шаблони реклами, які вводять людей в оману, змушуючи їх надавати компанії особисті дані, також будуть заборонені.
Liked the article?
Help us be even more cool!