ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Як регіональним медіа будувати лідерські організації: MDF розробила гайд для медіаменеджерів

23.02.2023, 10:46
Фото – niezalezna.pl
Фото – niezalezna.pl

Некомерційна організація Media Development Foundation розробила покрокову інструкцію "Як регіональним медіа будувати лідерські організації". Вона містить шаблони й відповіді на найпоширеніші запитання медіаменеджерів.

Інструкцію розробляли експерти організації та ментори.

"Цей гайд – наша відповідь на виклики, з якими стикнулися медіаменеджери незалежних редакцій минулого року на початку повномасштабного вторгнення. В інструкції команда авторів зібрала річний досвід роботи з понад п'ятдесятьма редакціями – учасниками нашої програми "Екстрений фонд порятунку регіональних медіа", які пройшли шлях від невідомості до побудови стратегії і фінансової моделі", – зазначають в організації.

Гайд складається з трьох блоків:

– Управління медіаорганізацією (розділ присвячено написанню стратегії та структури медіа, а також плануванню робочого процесу у форматі KPI і OKR).

– HR-процеси (експерти і ментори дають поради щодо наймання працівників, онбордингу і офбордингу, поставлення цілей і надання фідбеку).

– Фінанси (у цьому блоці йдеться про те як сформувати P&L та cashflow організації, як працювати з медійною і нативною рекламою, яку модель читацьких доходів обрати, а також як писати заявки на гранти).

Liked the article?
Help us be even more cool!