Як регіональним медіа будувати лідерські організації: MDF розробила гайд для медіаменеджерів

Некомерційна організація Media Development Foundation розробила покрокову інструкцію "Як регіональним медіа будувати лідерські організації". Вона містить шаблони й відповіді на найпоширеніші запитання медіаменеджерів.
Інструкцію розробляли експерти організації та ментори.
"Цей гайд – наша відповідь на виклики, з якими стикнулися медіаменеджери незалежних редакцій минулого року на початку повномасштабного вторгнення. В інструкції команда авторів зібрала річний досвід роботи з понад п'ятдесятьма редакціями – учасниками нашої програми "Екстрений фонд порятунку регіональних медіа", які пройшли шлях від невідомості до побудови стратегії і фінансової моделі", – зазначають в організації.
Гайд складається з трьох блоків:
– Управління медіаорганізацією (розділ присвячено написанню стратегії та структури медіа, а також плануванню робочого процесу у форматі KPI і OKR).
– HR-процеси (експерти і ментори дають поради щодо наймання працівників, онбордингу і офбордингу, поставлення цілей і надання фідбеку).
– Фінанси (у цьому блоці йдеться про те як сформувати P&L та cashflow організації, як працювати з медійною і нативною рекламою, яку модель читацьких доходів обрати, а також як писати заявки на гранти).
Help us be even more cool!