X позивається проти Media Matters через матеріал про розміщення реклами поряд з антисемітським контентом
Соцмережа "Х" подала позов проти правозахисної групи Media Matters, звинувачуючи організацію в наклепі через матеріал, де йшлося про рекламу великих брендів, розміщену поряд зі схвальними дописами про Адольфа Гітлера й нацистську партію.
Про це пише Reuters.
Х (раніше Twitter) зіткнулася з хвилею громадського обурення, коли Media Matters опублікувала свій матеріал у четвер, після чого IBM, Comcast і кілька інших рекламодавців прибрали свою рекламу з платформи.
У позові, поданому до техаського окружного суду, Х заявляє, що Media Matters "зманіпулювала" соцмережею, використовуючи профілі, підписані лише на сторінки великих брендів і користувачів, відомих своїм політично маргінальним контентом, і "нескінченно гортала й оновлювала" стрічку, поки не побачила рекламу поряд з екстремістськими дописами.
Компанія стверджує, що матеріал Media Matters хибно представив типовий досвід користувача Х "з наміром зашкодити Х і її бізнесу".
Президент Media Matters Анджело Карусоне в заяві, надісланій електронною поштою, назвав позов "безпідставним" і спрямованим на те, щоб "зацькувати критиків Х, аби ті замовчали".
"Media Matters не зрікається своєї роботи й з радістю переможе в суді", – додав він.
Раніше, в понеділок, Карусоне дав інтерв’ю виданню Reuters, де зазначив, що результати дослідження організації суперечили заявам Х про запровадження додаткових захисних механізмів, які мали запобігти появі реклами поряд з небезпечним контентом.
"Якщо хтось шукатиме біло-націоналістський контент, то побачить розмаїття реклами. Система, яка, за їхніми словами, існує, фактично не працює", – каже він.
У своєму позові Х стверджує, що реклама IBM, Comcast і Oracle з’явилася поряд з ненависницьким контентом лише для одного користувача, яким, за версією компанії, була Media Matters.
"Дані долають маніпуляції й звинувачення. Не дайте собою зманіпулювати. Будьте на боці Х", – написала в понеділок генеральна директорка Х Лінда Яккаріно.
Генпрокурор штату Техас Кен Пакстон заявив, що його офіс розпочав розслідування щодо Media Matters і що він "надзвичайно стурбований" звинуваченням у маніпулюванні даними на Х.
Після того як Маск придбав Twitter за $44 мільярди в жовтні 2022 року, на платформі стався відтік рекламодавців, які побоювалися контроверсійних дописів Маска й масових звільнень співробітників, що модерували контент.
Як пише Reuters, відколи платформа перейшла у власність Маска, її прибутки від реклами в США падали щонайменше на 55%, у порівнянні з тогорічними показниками, щомісяця.
У неділю Яккаріно в листі співробітникам наголосила, що, попри те що деякі рекламодавці призупинили свої інвестиції після оприлюднення матеріалу Media Matters, компанія прозоро повідомляла про вжиті нею заходи з протидії антисемітизму й дискримінації.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!