Витрати на техніку та відрядження: у Свої.City розповіли для чого запускають спонсорство на YouTube
Онлайн-видання Свої.City запускає спонсорство на своєму YouTube-каналі. У такий спосіб редакція хоче формувати спільноту навколо медіа та стати хабом довіри, спільного зростання і підтримки, розповів у коментарі представниці ІМІ в Луганській області журналіст, відповідальний за розвиток YouTube-каналу СВОЇ.
“Ставши спонсором, наш підписник отримає унікальну можливість знайомитися з відомими людьми зі сходу, які досягли успіху у своїй сфері. Це по-перше. По-друге, робота команди, витрати на техніку, відрядження на схід і Україною мають покриватися грошима. Є різні шляхи фінансування – гранти, політики, бізнес. Нам хочеться бути незалежними. Тому ми просимо підтримки в наших підписників, які сповна могли оцінити якість наших матеріалів”, – сказав Бондарєв.
На YouTube-каналі СВОЇ можна побачити і відео про вірмен сходу, які переживають другу війну, і послухати музикантів у гримерці, і почути постраждалих від російських злочинів або ж дізнатись історію лемків та бойків Донеччини. Контент на каналі залишиться таким самим різноплановим, зауважує Максим Бондарєв і додає:
“Водночас ми хочемо зачіпати більше актуальних, злободенних тем”.
СВОЇ провели опитування в спільноті каналу і з'ясували, що їхнім глядачам цікаво дивитись історії українських захисників. Тому почали розповідати про них і виокремили ці історії в список відтворення “Обличчя героїв”, щоб підписникам легше було їх знайти.
“Нашими героями-військовими вже були боєць батальйону “Свобода” Андрій Кривущенко з позивним Борода, шахтар з Мирнограда, боєць 54 ОМБр Максим Доценко та інші. За останні 90 днів ми мали від 120 до 150 тисяч постійних глядачів. Жінки і чоловіки нас дивляться майже порівну – 43,9% на противагу 56,0%. Вік від 18 до 64”, – зазначив журналіст.
За словами Максима Бондарєва, топ-3 міст за переглядами СВОЇ – це Київ (4 млн переглядів), Львів (2 млн) і Дніпро (1,75 млн). Глядачі з території РФ також приходять подивитися відео медіа. Наприклад, жителі Москви додали СВОЇМ 399 тисяч переглядів, Санкт-Петербурга – 148 тисяч, Краснодара – 124 тисячі. Ще в медіа є аудиторія у Варшаві, Мілані, Парижі та Празі.
Help us be even more cool!