ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

ВВС вибачилася перед Порошенком за статтю про куплену зустріч із Трампом

28.03.2019, 14:51
Фото - ВВС

Британська телерадіокомпанія ВВС вибачилася і погодилася виплатити відшкодування Президенту України Петру Порошенку за поширення некоректного матеріалу, в якому йшлося про те, що сторона Петра Порошенка заплатила гроші, аби продовжити його зустріч із Дональдом Трампом, повідомляє ВВС.

Стаття була оприлюднена в травні минулого року, але згодом була видалена із сайту.

У ній стверджувалося, що 400 тисяч доларів були перераховані адвокатові Дональда Трампа Майклу Коену.

Цю інформацію також озвучили у телевізійній програмі BBC.

“У нашій новинній програмі “News at Ten”, а також у статті, оприлюдненій онлайн 23 травня 2018 року, ми неправильно стверджували, що президент України Петро Порошенко здійснив або дозволив здійснити корупційну/незаконну оплату у розмірі 400 тисяч доларів особистому юристу Дональда Трампа Майклу Коену, щоб раніше узгоджена коротка зустріч між паном Порошенком і президентом Трампом була розширена у більш суттєві переговори”, - сказав юрист BBC.

“Ми вибачаємося перед Петром Порошенком за будь-яку спричинену шкоду і згодні відшкодувати йому збитки, судові витрати. Ми також взяли участь у спільній заяві на відкритому судовому засіданні”, - додав він.

Адвокат Петра Порошенка Грем Аткінсон, коментуючи ситуацію, підтвердив, що представники BBC вже вибачилися перед Президентом України.

“Це публікувалося в усьому світі. Неможливо прорахувати, скільки публікацій на цю тему з'являлось. Це великий скандал”, - сказав Аткінсон в розмові з журналістом телеканалу “Прямий”.

“Шкода, що ВВС не одразу визнали, що це була неправдива інформація. У них є неймовірний досвід та репутація. Таких новин зараз мало, я думаю, що їхня честь відновиться”, - додав він.

Як повідомляв ІМІ, у 2018 році Президент України Петро Порошенко подав позов проти британського телерадіомовника BBC через публікацію про те, що він нібито таємно заплатив щонайменше $400 тисяч за зустріч із президентом США Дональдом Трампом.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!