ВВС дослідило, що в чатах комп'ютерних ігор пропагують екстремізм
Екстремісти використовують популярні відеоігри та ігрові чати для поширення мови ворожнечі, повідомляє BBC.
За три місяці дослідники ВВС виявили антисемітизм, расизм та гомофобію на різних платформах, у тому числі DLive та Odyssee, де користувачі дивилися у стрімі та обговорювали в чаті ігри, як-от Call of Duty і Minecraft. Далі спілкування переміщувалося у приватні телеграм-канали.
Автори дослідження зазначили, що присутність екстремістської риторики в щоденному спілкуванні геймерів може сприяти радикалізації користувачів.
“Щойно ви опиняєтеся в цьому світі, починається радикалізація, - сказав Джо Мьюлхол, антифашист з організації “Сподівайся, не ненавидь” (Hope Not Hate). – Тоді ви починаєте відвідувати інші чати, менш численні групи, які не обов’язково грають в ігри, вони розмовляють більш відверто про політику”.
Ані DLive, ані Odyssee не прокоментували BBC цю інформацію. Їхні кодекси проголошують нульову толерантність мови ворожнечі та жорстокого екстремізму, вони стверджують, що заздалегідь видаляють будь який контент, що порушує їхні принципи.
Проте дослідники виявили екстремістські сценарії, що включають елементи концентраційних таборів та табір утримання уйгурів в іграх Roblox та Minecraft. Так, у грі про водіння Roblox бажаючим пропонувалося “стати расистом та симулювати вбивство людей з нацменшин, збиваючи їх машинами.
“В них грає невелика кількість людей, проте вони дозволяють екстремістам отримати рольовий досвід… та пережити радикалізовані фантазії в режимі онлайн”, - зазначив Джекоб Дейві з Інституту стратегічного діалогу.
Roblox зазначає, що вони невпинно працюють над тим, щоб платформа була безпечною та цілодобово відстежують будь-який неприйнятний контент або поведінку. Minecraft також зазначив, що у них заборонений терористичний або насильницький екстремістський контент.
Але, на думку дослідників, екстремісти могли звернутися до ігрових платформ після того, як гіганти соціальних мереж посилили виконання своїх правил.
Джекоб Дейві зазначив: “Онлайн-ігри є засобом спілкування людей через спільне хобі, зокрема і для екстремістів. Це спосіб для них встановити контакт з однодумцями, поспілкуватися і сформувати міцніші соціальні зв'язки. А це може бути дійсно важливо з огляду на просування екстремістських ідей у світі”.
Help us be even more cool!