Вікторія Сюмар просить головреда газети «Сегодня» надати інформацію про замовників антиреклами
Виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар заявляє, що проти громадських активістів та фондів розпочато брудну платну кампанію в інтернет та друкованих ЗМІ. Про це вона пише у своїй колонці “Такі захопливі ігри в “бірюльки”.
Вона зазначає, що 2 квітня газета "Сегодня" опублікувала статтю "Почему гранты не приближают Украину к Европе", у якій про неї згадано в контексті проекту "Мережа блогерів" в підпункті з назвою "Схемы распила средств".
Сюмар зауважує, що жодного стосунку до цього проекту не має.
“Інститут масової інформації та я особисто ніколи не отримували коштів на проект "Мережа блогерів". Такий конкурс справді оголошувався посольством США в Україні, і легкий пошук в мережі дозволяє побачити, що даний проект, наприклад, реалізовує Korrespondent.net. І навіть з огляду на кількість публічних форумів блогерів в регіонах, відео яких є на YouTube, очевидно, що реалізовує доволі успішно. І що я жодного стосунку до цього проекту не маю”,- зазначає виконавчий директор ІМІ.
“Найцікавіше, що дана публікація на півшпальти в найтиражнійшій газеті "Сегодня" вийшла у ... рекламній рубриці. Сама газета в кінці повідомляє про те, що дана рубрика є рекламною і відповідальність за інформацію, розміщену, зокрема в даній публікації, несе рекламодавець”, - пише Сюмар.
У зв’язку з цим Сюмар звернулася з листом до головного редактора “Сегодня” Ігоря Добрована з проханням “надати інформацію про особу чи організацію, яка розмістила в "Сегодня" ці неправдиві свідчення і дуже сподіваюся отримати відповідь”.
Нагадаємо, Міжнародний фонд “Відродження” вважає статтю “Почему гранты не приближают Украину к Евросоюзу”, яку днями опубліковали низка сайтів і газета “Сегодня”, антирекламою донорів успішних громадських організацій і ініціатив.
Help us be even more cool!