ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Вікторія Сюмар: “Джинса" стала доступною лише провладним політикам”

10.05.2012, 04:12
Специфікою цьогорічної передвиборчої кампанії є доступність рекламних можливостей лише для політиків, які не критикують владу. Про це заявила медіа-експерт, виконавчий директор Інституту масової Інформації Вікторія Сюмар в коментарі до Моніторингу “джинси” та неналежного маркування.
 

“Якщо раніше ми спостерігали плюралізм “джинсових” можливостей в ЗМІ, коли різні політичні сили могли розміщувати власні PR-матеріали під виглядом редакційних матеріалів,  то нині цим специфічним і нелегальним “сервісом” можуть користуватися лише ті політики, які уникають критики влади, тобто фактично є провладними”, - зазначила експерт.

 

Моніторинг “джинси” та неналежного маркування проводиться Інститутом масової інформації за підтримки “Інтерньюз Нетворк”. Моніториться 6 загальнонаціональних друкованих видань (“Факты”, “Сегодня”, “Экономические известия”, “Корреспондент”, “Коментарі”, “Український тиждень”) на предмет наявності матеріалів з ознаками прихованої реклами та неналежно маркованих матеріалів.

Liked the article?
Help us be even more cool!