ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

В Україні запустили телефонні консультації з питань безпеки дітей в інтернеті

15.09.2020, 11:38
Фото – city.sigmalive.com
Фото – city.sigmalive.com

В Україні з 15 вересня почала працювати урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в інтернеті – 1545*3. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на урядовий контактний центр.

Лінія створена для підвищення рівня обізнаності, а також навчання реагування на ризики, з якими діти можуть зіткнутися в інтернеті, і безпосередньо дітей та їхніх батьків (осіб, які їх замінюють), і фахівців, що працюють у контакті з дітьми.

Дорослі також можуть отримати кваліфіковані консультації щодо особливостей технічних налаштувань застосунків, якими діти користуються в цифровому середовищі.

“Згідно з даними дослідження SWGfL, у період карантину підлітки почали проводити на 80% більше часу онлайн, а сексуальна експлуатація дітей в інтернеті зросла вдвічі. Водночас у дослідженні ITU наголошується, що понад 85% дорослих українців не знають, куди звертатися в разі виникнення проблем у цифровому середовищі”, – наголошується в повідомленні.

Консультаційна лінія орієнтована насамперед на дітей, які зіткнулися з проблемами онлайн, а також на їхніх батьків та опікунів. Однак зателефонувати та отримати консультацію може кожен, хто цікавиться питаннями захищеності дитини в інтернеті.

Фахівці лінії працюють цілодобово. Вони надають інформацію щодо безпечної поведінки в цифровому середовищі для запобігання насильству, порушенню прав та іншим зловживанням в інтернеті, а також щодо шляхів реагування на негативний онлайн-досвід.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!