ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

В Україні у першому кварталі знизився телеперегляд

11.04.2016, 15:28

Національна асоціація медіа-агентств “НАМедіа” повідомляє, що телеперегляд в Україні в першому кварталі 2016 року скоротився на 4% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Практично на тому ж рівні зберігся телеперегляд жінками старше 50 років (-1%), у чоловіка вікової групи 25-50 років - мінус 7%. Про це повідомляє МедіаБізнес з посиланням на дані “НАМедіА”.

Керуючий партнер агентства MediaScope Андрій Кроленко зазначив, що такий результат пов'язаний, зокрема, з теплою зимою, яка дозволила людям активніше проводити своє дозвілля, а також з можливим оновленням панелі Nielsen. “Хотів би також відзначити, що яскраві прем'єри проектів були на Новому каналі, на СТБ і 1+1 проекти з дітьми, але вони не підняли рівень перегляду вище попереднього періоду. Тільки оновили аудиторію самих проектів”, - розповів Кроленко. Водночас він упевнений, що влітку в Україні буде традиційний сплеск телеперегляду серед чоловічої аудиторії під час Чемпіонату Європи з футболу.

Медіадиректор Nostra Communications Роман Костенко зазначив, що цікаво зіставити цифри: “якщо подивитися недавно опубліковані дані досліджень інтернет-аудиторії, то ми побачимо ті ж 4%. Саме на стільки зросла аудиторія мережі за останні півроку”.

Однак він би не став поки говорити про прямий взаємозв'язок між цими подіями. “По-перше, пройшло трохи часу і недостатньо даних для аналізу. По-друге, даний рік буде не зовсім типовим для телеперегляду в зв'язку з Євро-2016 - будуть ламатися сітки не тільки на каналах офіційного транслятора, а й конкурентів (контрпрограмування). Ну і не забуваємо про публічні перегляди в пабах і барах, які не враховуються вимірником. Але це буде потім. А поки маємо тимчасове підвищення вартості охоплення чоловічої аудиторії на ТБ, скорочення інвентарю і зростаючу роль digital і міксу “ТБ+інтернет”, - підсумував він.

“НАМедіА”, створена в 2014 році в рамках Всеукраїнської рекламної коаліції і об'єднує національні медіа-агентства України. Асоціацію очолює голова ради директорів групи компаній Nostra Дмитро Кутовий.

Liked the article?
Help us be even more cool!