В інтернет-виданнях рівень джинси зменшився в 4 рази
В інтернет-ЗМІ, у порівнянні з минулим місяцем, рівень джинси зменшився більш, ніж в 4 рази. Такі результати щомісячного моніторингу джинси 4 інтернет-видань (Лига, Обозреватель, УНІАН і LB.ua), що проводить Інститут масової інформації.
За тиждень у 4 інтернет-виданнях було розміщенно 28 матеріалів з ознаками замовлення, тоді як у минулому місяці — 119 матеріалів.
У червні по 14 замовних матеріалів було виявленно відразу на двох сайтах: УНІАН і Обозреватель. На сайтах LB.ua та Ліга експерти не виявили матеріалів з ознаками замовлення.
На сайті Обозреватель лише три з 14 матеріалів з ознаками замовлення були комерційного характеру. Натомість в УНІАНі ситуація зворотня — лише 3 матеріали з 14 були політичного характеру інші — економічного.
З політиків у червні в джинсі «засвітились» Віталій Кличко, Комуністична партія України, Михайло Бродський та Олександр Клименко.
Детальніший звіт з моніторингу читайте за посиланням.
Help us be even more cool!