ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

В Естонії через російську військову пропаганду припинили трансляцію телеканалу РБК

09.03.2022, 11:48
Фото – vgolos.com.ua
Фото – vgolos.com.ua

Естонський оператор Telia Eesti став першим оператором зв'язку, який з власної ініціативи припинив трансляцію телеканалу РБК з російською військовою пропагандою.

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на видання Forte.

Зазначається, що раніше канал РБК цілодобово транслював економічні новини, але останні кілька днів зосередився на виправданні військових дій російської армії в Україні. Зокрема, він транслює всі пресконференції російського міністерства оборони.

Прессекретар Telia Eesti Райго Нойдорф розповів Forte, що РБК, найімовірніше, потрапить під ті самі обмеження, що й телеканали, ретрансляція яких була заборонена 24 лютого Департаментом захисту прав споживачів та технічного нагляду (TTJA).

На сьогодні постановою TTJA від 24 лютого в Естонії заборонено ретрансляцію російських телеканалів "РТР Планета", "НТВ Мир" та "НТВ Мир Балтика", "Росія 24", "Білорусь 24" та TV Centre International (TVCI).

Департамент пояснював це тим, що ці канали транслювали "промову або частину промови президента росії в контексті розпалювання ненависті до українців та виправдання порушень міжнародного права та військової агресії". Відповідно, ці трансляції є загрозою громадській та національній безпеці.

Водночас до постанови TTJA телеканал РБК (rbc.ru) не потрапив. У департаменті повідомили, що зараз аналізують вміст каналу. Також фахівці активно моніторять інші російськомовні канали.

Водночас в Естонії за указом Бюро даних з відмивання грошей були закриті "Первый канал", 5TV (Petersburg – Channel Five), CTC Media, REN TV та "Канал 78", "Дом кино", "Дом кино Премиум", "Музика Первого", "Время", "Телекафе", "Бобер", "О!", "Поехали!", "Победа", "Катюша" та "Карусель". Це пов'язане з тим, що вони контролюються банком "Росія", який перебуває під санкціями ЄС.

Водночас видання Forte зазначає, що державні органи країни досі не обмежили поширення контенту російських ЗМІ на території Естонії в інтернеті.

Liked the article?
Help us be even more cool!