ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Українські YouTube-канали за 2020 рік зросли за аудиторією та переглядами

24.03.2021, 15:23
Фото – hromadske.ua
Фото – hromadske.ua

Українські YouTube-канали за 2020 рік зросли за аудиторією та переглядами. Про це повідомив під час онлайн-конференції 24 березня керівник партнерської програми YouTube у регіоні Центральна та Східна Європа Джавід Асланов, повідомляє Інтерфакс-Україна.

За його словами, за останній рік кількість українських каналів із 100 тис. підписників і більше зросла на 35%, а каналів з 1 млн підписників і більше – на 45%. У середньому український користувач щодня проводить у YouTube понад 55 хвилин.

За даними YouTube, основними ринками для українських креаторів на платформі є Індія, Індонезія, Бразилія, США, Близький Схід та країни ЄС.

Також, згідно зі статистикою YouTube, за останні три місяці понад 1 млрд користувачів у всьому світі дивилися канали українських авторів.

Серед найпопулярніших мов (окрім української та російської), якими ведуть свої канали українські креатори, значаться англійська, іспанська, гінді та арабська, а також португальська, індонезійська та в'єтнамська (в порядку скорочення).

В українському сегменті YouTube під час пандемії виникли досить унікальні тренди: в грудні 2020 року освітній контент (фізика, математика і хімія) в Україні дивилися на 50% активніше, ніж роком раніше.

Значно зріс інтерес глядачів до локального туристичного контенту: відео про походи і рафтинг зросли в переглядах більш ніж на 80%.

"Одним із найцікавіших трендів в українському YouTube під час пандемії став контент, присвячений рибництву, – час перегляду відповідних відео зріс на 50% у грудні 2020 року порівняно з груднем-2019", – зазначили в презентації проєкту.

Загалом в Україні за 2020 рік щоденні перегляди відео домашніх тренувань зросли в 3,4 раза, відео з медитаціями зросли в переглядах на 35%, а перегляд кулінарних каналів збільшився на 45%.

Крім того, час перегляду прямих трансляцій на YouTube у світі зріс удесятеро за три роки, а глядачі дивляться прямі трансляції в середньому вчетверо довше, ніж звичайні відео.

Liked the article?
Help us be even more cool!