ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Україна має відмовитися від державного фінансування телеканалів і сприяти розвитку Суспільного мовлення — директорка ІМІ Оксана Романюк

12.10.2023, 19:00

Українська влада має відмовитися від масштабного державного фінансування медіа і розростання державних телеканалів, а натомість потужно і якісно фінансувати Суспільне мовлення і сприяти розвитку незалежних медіа. Про це сказала директорка Інституту масової інформації Оксана Романюк на конференції National Media Talk 2023 12 жовтня.  

“Я вважаю, що медіа мають виконувати свою функцію, а державні комунікації — свою. Якщо ми говоримо не про регрес, а про модернізацію, то повинні трансформувати те, що відбувається на медіаринку”, — говорить Оксана Романюк.

Вона вважає Єдиний телемарафон неефективним та шкідливим для інформаційного поля.

“Мене надзвичайно турбує розростання Єдиного марафону та інших державних телеканалів. Це підриває довіру. Бо якщо картинка подається без критики, то довіри до неї не буде. Критичні запитання журналістів — це подарунок. Якщо немає розуміння, як з цим працювати — то це питання до компетенцій тих людей, які займаються комунікаціями в державі”, — пояснює директорка ІМІ.

Проблемою вона вважає дисбаланс у фінансуванні медіаринку, який може виживати в основному завдяки грантам західних партнерів.

“Є державне фінансування і є великий потенціал, закладений у законі про медіа, про фінансування муніципальних телканалів. Мене це також турбує, тому що медіа потрібні потужні подушки безпеки, щоб справді виконувати свою функцію на національному рівні і в регіонах. Щоб існувало справедливе інформування суспільства. 

І паралельно існують незалежні якісні медіа, які опинилися на межі виживання. Приблизно щотижня ми реєструємо чергове онлайн-медіа, яке закрилося через нестачу фінансування. Ми дуже вдячні західним партнерам, які надають гранти на підтримку українських медіа. Але ринок реклами в прірві. Я би хотіла закликати бізнес виявити соціальну відповідальність і зробити внесок у відновлення та модернізацію України саме у формі підтримки якісних незалежних медіа. Не просто розміщуючи рекламу, а справді підтримуючи медіа, які справедливо інформують суспільство”, — наголосила Оксана Романюк.

Liked the article?
Help us be even more cool!