ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

«Український тиждень» рекламує алкоголь, що заборонено законом

21.03.2012, 04:44
Журнал «Український тиждень» розмістив у своєму номері рекламу коньяку, що заборонено Законом України «Про рекламу».
 
Так, рекламу коньяку «Бучач» розміщено у номері «Українського тижня» за 16-22 березня 2012 р. (№ 11 (228)). Відповідна реклама розміщена після оглядово-туристичної статті про райцентр Тернопільської області з ідентичною назвою.

Нагадаємо, що згідно з абзацом четвертим частини 1 статті 22 Закону України «Про рекламу» реклама алкогольних виробів у друкованих виданнях заборонена, крім спеціалізованих видань. Наразі невідомо чи перереєстровувався "УТ" аби вважатися спеціалізованим виданням, у вихідних даних журналу про зміну його статус нічого не зазначено.
За таких обставин, юридичне бюро ІМІ мусить констатувати, що норма Закону про заборону реклами алкогольних виробів у пресі фактично не працює.

Як відомо, у журналі «Кореспондент» активно розміщується реклама алкогольних виробів (до реєстраційних даних журналу було додано ще одну категорію читачів – споживачів алкоголю), а до газет «Коментарі» та «Экономические известия» «як доважок» додаються спеціальні додатки, засновані як спеціалізовані видання і випущені в форматі й стилістиці цих газет.
 
Таким чином, усі оглянуті ІМІ тижневики і одне щоденне видання, орієнтоване на бізнес-аудиторію, так чи інакше обходять норму Закону про заборону реклами алкоголю в пресі. Очевидно, що їхня читацька аудиторія не обмежується споживачами/виробниками алкоголю.

ІМІ  

 
Liked the article?
Help us be even more cool!