ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У ЗМІ стало вдвічі більше джинси на користь Ахметова – дослідження ІМІ

25.06.2021, 16:00
Фото – УНІАН
Фото – УНІАН

У другому кварталі 2021 року ЗМІ розмістили вдвічі більше матеріалів з ознаками замовності на користь українського олігарха Ріната Ахметова та його компаній. Про це йдеться в дослідженні Інституту масової інформації, яке було проведене 26–30 квітня 2021 року у 18 онлайн-медіа, повна вибірка становила понад 20 тисяч новин.

Так, джинса на користь Ахметова становила 16,3% всіх замовних матеріалів, що вдвічі більше, ніж у попередньому кварталі (8%).

Це переважно іміджеві матеріали, тобто такі, що сприяють поліпшенню іміджу певної особи чи компанії, що може підвищувати лояльність суспільства до фігурантів такої реклами.

Ахметов поліпшує свій імідж розміщенням матеріалів про діяльність свого благодійного фонду або ж завдяки соціальним проєктам своїх компаній.

Сам Рінат Ахметов начебто не висловлює планів про повернення до великої політики. Проте це зовсім не свідчить, що олігарх не впливає на український політикум. Нещодавно він інвестував у свій медіахолдинг понад $300 млн. Моніторинги ІМІ помічали медіа Ріната Ахметова в підтримці президента Володимира Зеленського. Крім того, його пов'язують щонайменше з іще трьома політиками, на підтримку яких теж були зафіксовані замовні матеріали, – Володимир Гройсман, Арсеній Яценюк та Олег Ляшко.

Повний звіт читайте за посиланням.

Liked the article?
Help us be even more cool!