У Запоріжжі комунальний телеканал, керівник якого балотується, замовив за 50 тис екзит-пол
Запорізьке комунальне підприємство “Муніципальна телевізійна мережа”, якому на 100% належить муніципальний телеканал Z, замовило у ФОП Александрович Андрій Олександрович послуги соціологічного опитування вартістю 49 950 тис. грн. Про це повідомляють “Наші гроші. Запоріжжя”.
Відповідна інформація про послугу з опитування городян у день виборів 25.10.2020 року розміщена у системі електронних закупівель “Прозоро“. Послуга передбачає розробку анкети в форматі MS Word, формування вибірки для опитування, саме проведенню інтерв’ю з цільовою аудиторією та обробку даних з представленням результатів в форматі MS Word, Excel чи PowerPoint.
Від комунального підприємства угоду підписував керівник КП “Муніципальна телевізійна мережа” Дмитро Веліканов. Він також балотується до міської ради від однойменної партії міського голови “Партія Володимира Буряка “Єднання”. При цьому, головний редактор телеканалу Z Олександр Коваленко очолює цю партію.
За даними видання, з урахуванням того, що, за законом, потрібно проводити конкурсу закупівлі від суми в 50 тисяч гривень, зменшення суми договору на 50 гривень дозволило не проводити конкурс і обрати виконавця послуги самостійно.
При цьому, 13 жовтня на сайті Запорізької міської ради було оприлюднено інформацію про те, що “вперше в історії муніципального телебачення телеканал Z проведе власне незалежне соціологічне опитування виборців на дільницях та першим оголосить прогнозні результати місцевих виборів 2020 року в Запоріжжі”.
Екзит-пол планується провести на 100 виборчих дільницях з оприлюдненням прогнозних результатів місцевих виборів. Метод опитування – інтерв’ю з кожним десятим виборцем, що прийшов на дільницю.
Як повідомляється на сайті міської ради, партнером телеканалу “Z” в проведенні екзит-полу виступає всеукраїнська консалтингова група “Соціум”. За даними “Наші гроші.Запоріжжя”, ця група працює як громадська організація з 2019 року, її заснували мешканці Запоріжжя Дмитро Басімов, Ольга Поліщук та Євген Шарапо. Сайту “Соціум” поки не має, а сторінка у соціальній мереж Facebook створена лише у травні 2020 року. З того часу на сторінці у Facebook опубліковано лише кілька соціологічних досліджень інших компаній.
Help us be even more cool!