У WhatsApp зʼявиться реклама і платні підписки

Корпорація Meta почне показувати рекламу у своєму месенджері WhatsApp, що потенційно стане новим джерелом доходу для компанії. Водночас компанія робить значні інвестиції в штучний інтелект та інші довгострокові проєкти.
Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на заяви представників компанії.
Реклама відображатиметься в розділі “Статус” (аналог “Історій”) у вкладці “Нове”. Як повідомили в Meta, цю вкладку щодня відвідують 1,5 мільярда користувачів.
Рекламодавці також зможуть платити за просування своїх каналів у WhatsApp і розміщувати їх на видному місці у вкладці “Нове”. Канали дадуть брендам і знаменитостям змогу публікувати дописи для спільноти підписників на кшталт великого розсилання електронних листів.
Також WhatsApp дозволить адміністраторам каналів продавати підписки, тобто публікувати спеціальні дописи лише для групи платних клієнтів. Meta не братиме частку від продажу підписок на момент запуску цієї функції, але зрештою планує стягувати 10%, повідомила віцепрезидентка WhatsApp із продукції Еліс Ньютон-Рекс.
Цього року Meta активно вкладається в штучний інтелект, зокрема в покращення великих мовних моделей, які лежать в основі генеративних функцій штучного інтелекту, інтегрованих у продукцію компанії. За словами особи, знайомої з угодою, Meta також нещодавно погодилась інвестувати 14,3 мільярда доларів у 49% акцій Scale AI – стартапу з маркування даних за допомогою штучного інтелекту. Ці витрати посилили тиск на основний рекламний бізнес Meta, спонукаючи його зростати якомога швидше, щоб фінансувати розширення в напрямі штучного інтелекту.
За словами Ньютон-Рекс, реклама в WhatsApp використовуватиме широкі, загальні методи таргетування на кшталт розташування користувача, його мовних налаштувань і каналів, на які той підписаний. Meta не використовуватиме дані про людину з Facebook чи Instagram для персоналізації реклами у WhatsApp, якщо користувач не синхронізував свої облікові записи в цих застосунках з акаунтом у WhatsApp, додала вона.
“Ми не збираємося переривати особисті повідомлення людей рекламою, – сказала Ньютон-Рекс. – Якщо ви бажаєте використовувати WhatsApp лише для листувань і дзвінків, то ви взагалі її не побачите”.
Директорка додала, що WhatsApp розпочне глобальне розгортання реклами 16 червня, але всі користувачі почнуть її бачити лише за деякий час.
Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук
Help us be even more cool!