ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

У вересні у Facebook опублікували 36 тис. дописів з ознаками політичної реклами – "Опора"

02.10.2020, 15:12
Фото – seo-marketing.com.ua
Фото – seo-marketing.com.ua

Майже 36 тисяч дописів з ознаками політичної реклами було опубліковано у вересні в українському сегменті соціальної мережі Facebook, їхня сукупна вартість становить від $1,15 млн до $1,4 млн.  

Про це повідомила голова правління громадянської мережі “Опора” Ольга Айвазовська на пресконференції 2 жовтня, повідомляє Інтерфакс-Україна.

“За цей період, за даними наших аналітиків, які безпосередньо працюють з цією складовою передвиборчої агітації, за вересень було оприлюднено 36 тисяч повідомлень з ознаками політичної реклами... Витрати можуть коливатися між $1 млн 150 тис. або $1 млн 400 тис.”, – сказала Айвазовська.

У серпні – на початку вересня кількість публікацій такого змісту, як зазначають в “Опорі”, була вдвічі меншою, і їхня сукупна вартість становила майже $400 тис.

“Ми спробували сформувати рейтинг політичних партій, які найбільше використовують соцмережі для своєї агітації. Якщо говорити про політичні сили, то на першому місці партія “За майбутнє” – $103 тис. 91, було поширено 3 тис. 728 повідомлень з ознаками політичної реклами на 30 сторінках”, – розповіла представниця “Опори”.

“На другому місці – “Наш край”, який розпочав активно витрачати кошти у вересні. Ми оцінюємо, що протягом дня можуть бути інвестиції в розмірі до $5 тис. Загалом ця партія витратила у вересні понад $64 тис. На третьому місці “Слуга народу” – $42 тис., “Європейська солідарність” – $35 тис., “Перемога Пальчевського” – $28 тис.", – розповіла Айвазовська.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!