ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У вересні політичні новини Першого національного мають виключно одну точку зору – моніторинг АУП

19.09.2012, 05:50
З початком виборчої кампанії зафіксоване різке зниження стандартів подачі інформації у новинних телепрограмах на восьми провідних телеканалах. У серпні лише кожне сьоме повідомлення містило дві точки зору. Про це пише Mediasapiens згідно з даними моніторингу теленовин, який оприлюднила сьогодні Академія Української Преси.
 
Незважаючи на наближення парламентських виборів, у новинах підвищеної уваги до політичних тем не спостерігається. За словами Наталії Костенко, завідувачки відділом соціології культури і масової комунікації Інституту соціології НАН України, частка політичних новин у загальному потоці складає 28%. «Це вищий показник, ніж у попередні місяці, однак він не дотягує до тих показників уваги до політичних подій, який ми спостерігали в період минулих виборів. Канали чітко слідують своїм стратегіям і, судячи з усього, не збираються їх змінювати», – відзначила пані Костенко.
 
Стандарти новин залишаються критично низькими, у серпні лише кожне сьоме повідомлення (13%) містило дві точки зору – найнижчий показник за чотири хвилі спостережень. Найбільше їх на ТВі – 23%, найменше на Першому національному (3%) та СТБ (9%).
 
У перший тиждень вересня ситуація трохи краща – 16% повідомлень з декількома точками зору. Найменше у вересні їх на Першому національному – 2%. При чому усі повідомлення про політичні події на Першому національному були з однією точкою зору. «На державному каналі не надано жодної секунди синхрону опозиції, це єдиний канал, на якому не було жодної збалансованої новини з двома точками зору. Це вже називається не новинами, а пропагандою», – відзначив Валерій Іванов, президент АУП.
 
Дослідження здійснювалося Академією Української Преси (АУП) за участі вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму восьми провідних українських телеканалів – «Інтера», «1+1», Нового каналу, «України», СТБ, ICTV, Першого національного та TVi.
Liked the article?
Help us be even more cool!