ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У Великій Британії вперше заборонили рекламу через використання гендерних стереотипів

14.08.2019, 12:17
Телевізійні реклами американської компанії Mondelez і німецького виробника автомобілів Volkswagen вперше заборонили згідно з новими правилами проти використання гендерних стереотипів у Великій Британії. Про це повідомляє Громадське з посиланням на BBC. Компанія Mondelez у рекламі сиру "Філадельфія" показала двох тат, які залишили дитину на конвеєрі в ресторані, бо відволікалися на їжу. Близько 128 глядачів поскаржилися британському регулятору реклами Аdvertising Standards Аuthority (ASA) на рекламу Mondelez. Люди скаржилися, що "реклама підтримує шкідливий стереотип про те, що чоловіки не здатні піклуватися про дітей і такі некомпетентні, що становлять небезпеку для малюків". Mondelez відповіли на скарги й зазначили, що показали в рекламі позитивний образ відповідальних чоловіків, які доглядають за дітьми. У рекламі автомобіля Volkswagen eGolf показали чоловіка з жінкою, які спали в наметі в горах, двох чоловіків-космонавтів, параспортсмена, який готується до стрибка в довжину, й жінку, яка сидить біля дитячого візочка. На рекламу Volkswagen поскаржилися троє людей. Вони заявили, що "реклама закріплює шкідливі гендерні стереотипи, показуючи чоловіків, які займаються авантюрними справами, й жінок, які доглядають за кимось". Однак у Volkswagen зазначили, що "їхня реклама не сексистська, а показує, що турбота за новонародженим відбувається незалежно від статі батьків". "З рекламою, яка протиставляє чоловічі й жіночі гендерні стереотипи, потрібно поводитися обережно. Йдеться про те, яким може бути загальний ефект від них", – зазначила керівниця розслідувань ASA Джес Ті.      
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!