У Twitter зробили уточнення щодо заборони політичної реклами
Корпорація Twitter уточнила правила заборони на політичну рекламу в її сервісі мікроблогів, про запровадження якої було оголошено в жовтні. Про це повідомляє УНН із посиланням на "Голос Америки".
Заборона поширюватиметься на посилання на політичних кандидатів та законопроєкти. Крім того, не буде дозволено розміщувати рекламу, що закликає до ухвалення певних політичних і соціальних рішень.
Twitter визначатиме політичний контент як будь-яке посилання на “кандидата, політичну партію, обраного або призначеного державного службовця, вибори, референдум, законопроєкт, норму регулювання, директиву або юридичні наслідки”.
Очільник Twitter Джек Дорсі заявив: “Ми вважаємо, що право доставити політичний меседж слід заслужити, а не купити”.
Глава виборчої кампанії Дональда Трампа Бред Парскейл, поширив заяву, в якій назвав це рішення “ще однією спробою змусити замовкнути консерваторів, оскільки Twitter знає, що у Президента Трампа найбільш ефективна онлайн-програма в історії”.
Співробітник виборчого штабу колишнього віцепрезидента США Джо Байдена Білл Руссо, у своїй заяві привітав, що Twitter не дозволить поширення “наклепу”, проте підкреслив, що слід робити більше, щоб не допускати поширення дезінформації.
Help us be even more cool!