ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У травні в інтернет-виданнях найактивніше “джинсував” Попов

11.06.2013, 13:22

У травні в інтернет-виданнях експерти ІМІ зафіксували найбільшу кількість матеріалів з ознаками замовності від голови Київської міськдержадміністрації Олександра Попова. Найбільше таких новин про нього на сайті УНІАН. Про це йдеться у моніторингу чотирьох інтернeт-видань (“Ліга”, “Обозреватель”, УНІАН і “Лівий берег”) на предмет розміщення матеріалів з ознаками прихованого політичного та комерційного замовлення, який провів Інститут масової інформації.

Нагадаємо, у квітні експерти ІМІ виявили замовні матеріали на користь Олександра Попова у друкованих засобах масової інформації, які моніторяться («Комсомольская правда в Украине»,  «Факты», «Корреспондент», «Коментарі», «Сегодня» і «Український тиждень»).

Експерти ІМІ у травні проаналізували 84 матеріали в  інтернет-виданнях, що вийшли у період з 20 до 26 травня 2013 року.

Загальний показник “джинси” в інтернет-виданнях порівняно з квітнем не змінився – на чотирьох веб-ресурсах виявлено вісім новин із ознаками замовності.

Однак відбувся перерозподіл всередині групи: до “Ліги”, яка працює без «джинси» вже кілька місяців, у травні додався “Обозреватель”, де серед проаналізованих за тиждень новинних стрічок, не було зафіксовано жодного матеріалу з ознаками замовності.

Найбільше «джинси» на сайті УНІАН (5 із 8). Більшість таких новин – на користь голови КМДА Попова. Виявлена також комерційна «джинса» - новина, у якій рекламується нова послуга  «Приватбанку».

Комерційне повідомлення від «Приватбанку» розмістив без належних позначок також сайт «Лівий берег». «Героями» ще  2-х «джинсових» повідомлень на цьому сайті стали голова КМДА Попов та міністр охорони здоров’я Раїса Богатирьова.

Неналежного маркування в інтернет-виданнях не виявлено.

Проект з моніторингу «джинси» та неналежного маркування проводить Інститут масової інформації у шести загальнонаціональних друкованих виданнях («Комсомольская правда в Украине»,  «Факты», «Корреспондент», «Коментарі», «Сегодня» і «Український тиждень» ) та чотирьох інтернет – виданнях  (Лига, Обозреватель, УНІАН і Лівий берег). Проект реалізовується за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Liked the article?
Help us be even more cool!