У Telegram зловмисники маскуються під Vodafone і розсилають користувачам повідомлення про нібито “завершення дії номера” з проханням замінити SIM-картку.

Про це повідомляється у телеграм-каналі проєкту Кіберполіції Brama.

Таким чином шахраї намагаються отримати доступ до особистих даних і фінансів.

“Мобільний оператор закликає перевіряти інформацію лише в офіційних каналах: на сайті, у My Vodafone або за номером 111”, – зазначили в Кіберполіції.

Там також порадили використовувати двофакторну аутентифікацію в банківських застосунках і месенджерах, регулярно перевіряти історію транзакцій і звертатися в банк у разі виявлення підозрілої активності.

Як повідомляв ІМІ, Кіберполіція та Офіс омбудсмана в межах інформаційної кампанії з протидії шахрайству на темі військовополонених і зниклих безвісти створили спеціальну тематичну брошуру “Яким може бути шахрайство та як йому протидіяти?”.