У США журнал про рекламу Adweek дозволив українським митцям випустити новий номер
Американський культурний журнал Adweek вперше за 43 роки свого існування поступився правами на випуск нового номера українцям, щоб підтримати українську культуру в час війни. Про це йдеться в заяві редакторів видання, повідомляє Голос Америки.
“Це безпрецедентний момент у 43-річній історії журналу. Ми, редактори, віддали контроль на публікацію номера. В результаті цього 25 квітня 2022 року вийшов номер видання, створений повністю українськими митцями, чийого життя і добробуту торкнулася війна”, – йдеться в заяві редакторів.
Новий номер назвали “Українці про Україну”, над ним працювали понад 20 українців з усього світу, деякі з них – з України, де наразі йде війна.
Гостьовим головним редактором виступила Ганна Руденко, яка в Україні очолює видання SKVOT. Ілюстратор обкладинки – Володимир Манжос, учасник артдуету Interesni Kazki. Художник відомий тим, що поєднує естетику стародавніх майстрів зі сміливим сучасним мистецтвом, це його перша робота для обкладинки друкованого видання, йдеться в пресрелізі журналу Adweek.
До номера ввійшли статті, художні есе та інтерв’ю на тему української історії, про сучасну культуру та про людей, які живуть в Україні.
Прибутки, зібрані від цього номера, видання обіцяє витратити на оплату фрілансерських послуг митців, а решту – близько 75 тисяч доларів – надішлють на гуманітарну допомогу Україні через організації “Нова Україна” та “Українсько-американська координаційна рада”.
Журнал Adweek – американський тижневик з головним офісом у Нью-Йорку, що висвітлює теми ринку реклами, креативності, торговельних відносин між компаніями та клієнтами. Він існує з 1979 року.
Help us be even more cool!